Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست حل اختلاف فارس از سازش یک پرونده یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی با تلاش شورای حل اختلاف شیراز خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین توانی در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه یک پرونده به ارزش یک میلیارد ۱۵۰ میلیون ریال با تلاش اعضا شعبه ۲۲ مجتمع شماره یک شورای حل اختلاف شیراز به سازش منجر شد، گفت: با توجه به بخشنامه ابلاغی آیت الله رئیسی ریاست  قوه قضائیه جهت ارجاع پرونده‌های بالاتر از صلاحیت به شورا‌ها جهت گسترش صلح و سازش یک فقره پرونده حقوقی با موضوع مطالبه چک در تاریخ نهم بهمن ۹۹ به مبلغ ۱۱۵ میلیون تومان شعبه ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست شورا‌های حل اختلاف افزود: در این پرونده که به استناد ماده ۱۱ شورا‌های حل اختلاف جهت مصالحه به شعبه ۲۲ مجتمع یک شورای حل اختلاف شیراز ارجاع شده بود با سعی و تلاش اعضای شعبه طرفین به توافق رسیدند و صورتجلسه مصالحه تنظیم و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع صالح ارسال شد.   وی در ادامه اظهار داشت: شورای حل اختلاف در زمینه حل و فصل دعاوی و ایجاد آرامش بین مردم در جامعه نقش مؤثر و سازنده‌ی دارد و باید این نهاد مردمی بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.      بیشتر بخوانید:     صلح و سازش بیش از ۲ میلیارد ریالی در شورای حل اختلاف هرمزگان انتهای پیام/ برچسب ها: فارس سازش پرونده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فارس سازش پرونده شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه برای گرانفروشی خودرو

نمایندگی فروش خودرو در تعزیرات حکومتی شیراز به دلیل گرانفروشی یک دستگاه خودرو جریمه شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی