Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@10:21:52 GMT

افزایش گشت‌های پلیس در شب‌های قطعی برق

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۱۵۵۱

افزایش گشت‌های پلیس در شب‌های قطعی برق

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قطع برق بر فعالیت پلیس و وقوع جرم و جنایت در پایتخت تأثیری داشته یا خیر، اظهار کرد: کار پلیس بخصوص پلیس پیشگیری در کلانتری‌ها به صورت شبانه‌روزی است؛ چه برق باشد و چه نباشد، پلیس ۲۴ ساعته در حال انجام وظیفه است.

وی ادامه داد: ما قطعی برق را هم مد نظر قرار دادیم و همزمان گشت‌های شبانه را در کنار ایست و بازرسی‌ها تقویت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در مواقعی که احساس می‌کنیم پلیس در برخی مکان‌ها باید حضور بیشتری داشته باشد، اقدام به تقویت نیروها می‌کنیم حتی اگر لازم باشد از پلیس نامحسوس در محل‌هایی که جغرافیای جرم خاصی دارند، استفاده می‌کنیم.

موقوفه‌ای تأکید کرد: با دستور رئیس پلیس پایتخت یک ماه است که گشت شبانه در پایتخت با تلفیقی از پلیس پیشگیری، یگان ضربت سرکلانتری‌ها، یگان امداد، پلیس آگاهی و پلیس امنیت فعال شده‌اند.

به گفته وی، این گشت تلفیقی از تمامی پلیس‌های تخصصی در پایتخت برای جلوگیری از وقوع جرم و جنایت در روزهای منتهی به آخر سال است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت یادآور شد: پایتخت از نظر وقوع جرایم وضعیت خوبی دارد و در بین استان‌ها در ردیف‌های آخر جای دارد.

موقوفه‌ای در پایان با اشاره به قطعی برق در پایتخت گفت: این قطعی برق مشکلاتی را در بحث رفاهی مردم به وجود می‌آورد اما پلیس در بحث سرقت و درگیری کار خود را انجام می‌دهد و این‌طور نیست که قطعی برق بخواهد تغییری در کار پلیس ایجاد کند.

47231

کد خبر 1482297

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت اجتماعی امنیت تهران برق جیره بندی برق پلیس پیشگیری قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان