Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدابراهیم شریفی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت ایام الله دهه فجر  اظهار کرد: شهدا با خون پاک‌شان برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تلاش بسیار زیادی کردند و مردم در دوران انقلاب به ندای امام راحل لبیک گفتند و زمینه پیروزی نظام اسلامی را در کشور فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده بسیج ناحیه ساری گفت: در حقیقت باید دهه فجر را فرصت بازنگری ارزش‌های انقلاب اسلامی بدانیم،در سال ۵۷ پس از ورود امام راحل به کشور آرمان‌ها و ارزش‌های مبتنی بر اسلام ناب بوده است و انقلاب ما انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شده است به این معنی که همه ارزش‌های اسلام را سوق بدهیم.

وی ادامه داد: در طول ۴۲ سال انقلاب فراز و نشیب‌های زیادی داشته اما روند رو به پیشرفت انقلاب تعدیل نشده است.

شریفی با اعلام اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی غرب گریزی بوده است، گفت: اما عده‌ای به دلیل فاصله گرفتن از آرمان‌های امام راحل غرب‌گدایی می‌کنند، دریای انقلاب این افراد را کنار می‌زند.

وی اضافه کرد: امروز ستمدیدگان عالم امروز چشم‌شان به انقلاب اسلامی در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی تحولات جدی ایجاد کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به پیشرفت‌های علمی انقلاب اسلامی در طول این ۴۲ سال، افزود: باید قدر این پیشرفت‌ها را بدانیم، انقلاب ما انفجار نور بوده است امروز ما روح امید را در بین انسان‌های مظلوم جهان ایجاد کرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: در ۴۲ دومین سال انقلاب اسلامی امروز در جایگاهی ایستاده است که اثرگذاری آن جهانی است.

شریفی یادآور شد: هر فردی که در کشور زندگی می‌کند باید زمینه ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی را فراهم کنند، در این طول این ۴۲ سال کاستی‌های هم وجود داشته است اما امروز بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی بین مسؤولان و مردم داریم، رسیدگی به امور مردم که پشتوانه اصلی انقلاب هستند باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برای به ثمر رسیدن انقلاب باید گوش به فرمان ولایت باشیم که رمز موفقیت و پیروزی ما است، مردم ایران اسلامی در طول ۴۲ سال به خوبی ثابت کردند که همواره در همه صحنه‌ها پشت نظام و رهبری هستند.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت ساری ادامه داد: قدر مردم را باید بدانیم، نمونه‌های زیادی از حضور موثر مردم در صحنه‌های که انقلاب به آنها نیاز داشت به خوبی دیدیم.

شریفی ادامه داد: در ایامی که ویژه انقلاب اسلامی است و یادآور خاطرات انقلاب اسلامی سال ۵۷ است باید مانند گذشته در صحنه باشند و پیشکسوتان انقلاب باید تجربیات خودشان را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: موفقیت‌های چشمگیری در این مدت زمان توسط نخبگان کشور به ثبت رسیده است و در نهایت هم منجر به ساخت و تولید واکسن کرونا شده است.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت ساری ادامه داد: دهه فجر دهه حیات مجدد اسلام است، اسلام در سرزمین ایران ظهور کرده و امروز مردم پای این آرمان‌ها ایستاده‌اند باید ضمن حفظ ارزش‌های برای ترویج آن اقدام کنیم و برای رسیدن به پیشرفت‌ باید تلاش‌ جدی شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: ۲۹ ناحیه مقاومت سپاه ساری برای اجرای طرح شهید سلیمانی ورود پیدا کردند و از آغاز طرح تاکنون نزدیک ۵ هزار نفر  به شبکه بهداشت معرفی معرفی  شدند.

شریفی درباره برنامه‌های دهه فجر گفت: هزار و ۲۰۰ برنامه در این مدت پیش‌بینی شده است که در نقاط مختلف شهرستان ساری عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه ساری سید ابراهیم شریفی دهه فجر طرح شهید سلیمانی انقلاب اسلامی آرمان ها دهه فجر ۴۲ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است

محسن ساسانی جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان سمنان گفت : پیش بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است

وی افزود: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

وی با اشاره به لزوم آمادگی های رایانه ای برای مقابله با تهدیدات گفت : بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، ضروری است ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان دوگانه سوز و برای شهر‌های بزرگ، نانوایی سایر پیش بینی شود.

استاندار سمنان هم در این جلسه تاکید کرد : این استان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس، در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است. 

وی گفت: سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین ، استان حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

استاندار سمنان وجود دو نیروگاه تولید برق در این استان را یادآور شد و گفت : اجرای مطلوب ساز و کار‌های اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات از اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: پراکندگی روستاها، راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل مهم می‌سازد.

وی از مدیران خواست طرح دوگانه سوز شدن حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های استان سمنان را به سرعت اجرایی کنند .

دراین جلسه همچنین تفاهم نامه مشترک در زمینه استفاده از قابلیت هوش مصنوعی در اطلاعات و عملیات بین استانداری و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان منعقد و از موسی حسنی بعنوان نفر برگزیده رزمایش پدافند غیر عامل کشور در سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • معلمِ متفکر
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد