Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد، گفت: اقدامات این دوره از کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر یادواره ها و کنگره های مزین به نام شهدا در کشور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد رضا ناصری در گفت‌وگو با یزدرسا، با اشاره به اقدام شایسته استان در برگزاری این کنگره با محوریت خدمت رسانی گفت: اقدامات این دوره از کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر یادواره ها و کنگره های مزین به نام شهدا در کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاست گذاری دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان درالعباده و دارالعلم یزد کمک های نوع دوستانه و خیرخواهانه ای که در راستای این کنگره انجام می شود را ذخیره ای برای شهدا دانست و افزود: ثمره این اقدامات در جامعه هویدا و ذکر و نام شهدا نیز در بین خانواده ها تثبیت می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات محرومیت زدایی با همکاری مردم و خیران استان انجام شده است، اظهار کرد: توفیقی است که همه ما بتوانیم با بهره برداری صحیح از سرمایه مان کارهایی انجام دهیم که منافع آن عمومی بوده و گره ای از کار نیازمندان بگشاید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به چهل خدمت ارزشمند کنگره ملی شهدای استان، گفت: نام گذاری نوزادان به نام شهدا اقدام شایسته ای است که علاوه بر زنده کردن نام و یادشان برکات آن را داخل خانه ها می برد.

آیت الله محمد رضا ناصری همچنین با اشاره به طرح های سرکشی از خانواده شهدا، کمک به تحصیل و کمک به ازدواج آسان جوانان تصریح کرد: آمار بالای ازدواج در دوران کرونا نشان از کم شدن تشریفات غیرضروری است که امیدواریم پس از ریشه کن شدن کرونا این سنت حسنه ادامه داشته باشد تا جوانان به راحتی و به دور از تجملات زندگی خود را آغاز کنند.

گفتنی است؛ اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد اسفند ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نام شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان از تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در این استان خبر داد.

روح‌اله حکیمی‌فرد با گرامیداشت هفته معلم و بسیج سازندگی، درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری، ۴ شهید در شهر اصفهان تشییع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این راستا پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.

وی افزود: مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

کد خبر 750116

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان