Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع توزیع قطره‌چکانی کالاهای اساسی بازار خراسان شمالی را با مشکل مواجه کرده است. - اخبار استانها -

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   بجنورد   اظهار داشت: کمبود روغن و برخی دیگر از اقلام در استان خراسان شمالی به دلیل توزیع نامناسب و قطره‌چکانی این کالاها در بازار استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه سیاست توزیع کالاها از سوی وزارت صمت به خوبی در استان خراسان شمالی اجرا نمی‌شود و هر از چندگاهی شاهد کمبود برخی از کالاها در بازار استان هستیم.

نماینده مردم 5 شهر استان خراسان شمالی در شورای اسلامی ادامه داد: در برخی از حوزه‌ها سهم استان به خوبی دیده نشده است. باید این موضوع در اولویت وزارت صمت باشد.

افتضاح مدیریتی دولت در بازار کالاهای اساسی/ روغن بازهم کمیاب شدامتناع یکی از فروشگاه‌های اردبیل از عرضه روغن خوراکی / رأی محکومیت بلافاصله صادر شد‌علت کمبود روغن در بازار خراسان شمالی چیست؟

وحیدی گفت: اینکه امروز در هیچ فروشگاهی در استان روغن پیدا نمی‌شود یک معضل بزرگ است که باید صمت به آن نگاه جدی داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: خراسان شمالی کمترین درآمد سرانه و بالاترین نرخ تورم کشوری را دارد و مجموعه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی استان نسبت به جمعیت آن از میانگین کشوری بالاتر است و این بدان معناست که با سیاست‌های غلط٬ مردم استان هر رزو فقیرتر می‌شوند.

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، گفت: مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمرکز داریم؛ مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی میادین نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است.

سخنگوی این هلدینگ درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و همچنین از دیگر پروژه‌های مهم حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

وی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور در پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، ادامه داد: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما انتقالات در حال جریان است و قفل نشده است.

وی در خصوص مشارکت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه‌ریزی برای ورود قرارگاه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

کد خبر 6091425 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟