Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مصدومیت جوئل ماتیپ، مدافع کامرونی لیورپول بسیار جدی است.
به گزارش آریا، یورگن کلوپ تایید کرد جوئل ماتیپ تا پایان فصل جاری قادر به همراهی لیورپول نخواهد بود. به نظر می رسد که مدافعان لیورپول با نفرینی دست به گریبان شده اند؛ پس از ویرژیل فن‌دایک و جو گومز، حالا نوبت به جوئل ماتیپ رسید تا به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوئل ماتیپ در پیروزی 3-1 هفته گذشته لیورپول برابر تاتنهام از ناحیه مچ پا آسیب دید و اکنون باشگاه لیورپول و  یورگن کلوپ، سرمربی این تیم، اعلام کرده اند که سرخ ها تا پایان فصل جاری ماتیپ را در اختیار نخواهند داشت. در بیانیه باشگاه لیورپول که روی سایت این باشگاه قرار گرفته آمده است: "با معاینات بیشتر مشخص شد که ماتیپ در ادامه فصل قادر به بازی و نقش آفرینی در ترکیب قرمزها نخواهد بود."
یورگن کلوپ در مصاحبه با وب سایت این باشگاه در خصوص میزان مصدومیت ماتیپ و دوری او از میادین گفت:
متاسفانه بعد از معاینه پزشکان متوجه شدیم که جوئل ماتیپ برای ادامه فصل 21-2020 دور از میادین خواهد بود. با این حال ماتیپ برای شروع پیش فصل، آماده خواهد بود و همه چیز رو به راه می شود. شرایط به هرحال این طور است؛ با شروع فصل جوئل مصدوم شد. او در بازی با تاتنهام، با پیروزی در نبرد مقابل سون، تیم را نجات داد. واقعا بدشانسی بزرگی بود. ماتیپ از ناحیه مچ پا آسیب دید و به بازی ادامه داد. حالا او فصل را از دست داده اما خیلی تلاش کرد تا در زمین بماند و به ما کمک کند. منتظر ماتیپ خواهیم ماند. در تابستان و پیش فصل، او دوباره آماده بازی خواهد بود.  
با مصدومیت شدید ماتیپ و دوری طولانی مدت فن دایک و جو گومز، لیورپول با اضافه کردن بن دیویس و اوزان کاباک به ترکیب خود، تا حدی خط دفاعی اش را ترمیم کرد.  
بن دیویس مدافع میانی 25 ساله پرستون در انتقالی که ارزش آن 2 میلیون پوند گزارش شده است به لیورپول ملحق شد. پرستون در توییتر خود پس از رونمایی از مدافع جدید خود یعنی لیام لیندزی اعلام کرد که او شماره ششی را بر تن خواهد کرد که پس از نهایی شدن انتقال دیویس به لیورپول خالی شده بود؛ بنابراین در حالی که لیورپول هنوز این خبر را رسما به هوادارانش اطلاع نداده است، باشگاه پرستون تایید کرد که مدافع میانی خود را به قرمزها واگذار کرده است.
اوزان کاباک، مدافع 20 ساله شالکه و تیم ملی ترکیه راهی لیورپول شد. با اعلام وب سایت لیورپول، اوزان کاباک در انتقالی قرضی همراه با حق خرید اختیاری تا پایان فصل 21-2020 از شالکه به لیورپول پیوست. کاباک که اکنون در آلمان حضور دارد، طی هفته جاری راهی مرسی ساید می شود. کاباک پیراهن شماره 19 لیورپول را به تن خواهد کرد. لیورپول علاوه بر کاباک، ساعاتی پیش بن دیویس را از پرستون به خدمت گرفت تا خط دفاعی ناقص خود را ترمیم کند.
تاکومی مینامو که از زمان پیوستن به لیورپول در سال گذشته موفق نشده بود در آنفیلد تاثیرگذارظاهر شود، با قراردادی قرضی برای ادامه فصل به ساوتهمپتون پیوست. هرچند اعلام مصدومیت جوئل ماتیپ و پیوستن او به ویرژیل فن دایک و جو گومز، دیگر مدافعان مصدوم لیورپول، موجب شده بود تا فکر و ذکر لیورپول در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت گرفتن مدافعان جدید باشد. لیورپول موفق شد در آخرین ساعات باقیمانده از پنجره زمستانی مهره های دفاعی مد نظر یورگن کلوپ را با موفقیت به آنفیلد بیاورد؛ بن دیویس از پرستون با قرمزها قرارداد بست و اوزان کاباک مدافع شالکه نیز به صورت قرضی و با در نظر گرفتن بندی برای دائمی شدن قرارداد در تابستان به لیورپول پیوست.
عصر دوشنبه گزارش شد که ساوتهمپتون علاقمند به امضای قرارداد با مینامو است، اما تا هنگام به پایان رسیدن مهلت تیم ها برای امضای قرارداد تا ساعت 11 شب، هیچ خبری مبنی بر توافق و امضای قرارداد بین لیورپول و ساوتهمپتون اعلام نشد، هر چند اکنون تایید شده است که رالف هاسن هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، تا انتهای فصل به صورت قرضی، مینامو را در اختیار خواهد داشت. هاسن هوتل گفت: "بسیار خوشنودم که می توانم ورود تاکومی به تیم‌مان را برای ادامه فصل خوشامد بگویم. او به ما کمک خواهد کرد تا یک گزینه خوب دیگر در حمله داشته باشیم و او برای ما گزینه ای با مشخصات درست بود.آمدن مینامو به تیم ما عمق مضاعفی خواهد داد و من بی صبرانه منتظر آغاز کار کردن با او در زمین تمرین هستم."

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماتیپ لیورپول بن دیویس اوزان کاباک اوزان کاباک جوئل ماتیپ یورگن کلوپ ادامه فصل بن دیویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام

تین نیوز

ترمیم و مرمت غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، پیرو مصوبه شورای ترافیک شهر فرودگاهی و دستور صادره از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص ترمیم فوری آسفالت معابر اصلی شهر فرودگاهی، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در مسیر غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت با پیگیری و نظارت معاونت توسعه زیر ساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

گفتنی است این عملیات با هماهنگی و همکاری پلیس راهور شهر فرودگاهی در سایر محور های برنامه ریزی شده در کمیته ترافیک شهر فرودگاهی ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • مکس ابرل: هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده‌ایم
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن