Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان، با بیان اینکه برخی از مردم به واسطه نیازهای مالی تمایل به فروش سهام خود دارند، گفت: از هفته های آتی مردم می توانند با وثیقه گذاری سهام در بانک ها معادل ۶۰ درصد ارزش سهام خود کارت اعتباری دریافت کنند.

سید رضا عظیمی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه آزادسازی سهام عدالت از اوایل امسال شروع شده است، اظهار کرد: مالکیت سهام عدالت در اختیار مردم بود، اما مدیریت آن هنوز به مردم واگذار نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به واگذاری مدیریت سهام عدالت به مردم بعد از ۱۵ سال از طریق سامانه سجام، افزود: فارغ از اینکه در کوتاه مدت قیمت سهام افزایش یا کاهش می یابد، بهتر است که مردم سهام را نگه دارند، زیرا سهام ارزشمند بوده و در بلندمدت می توانند از سود آن بهره مند شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان، با بیان اینکه برخی از مردم به واسطه نیازهای مالی تمایل به فروش سهام خود دارند، خاطرنشان کرد: ممکن است مردم برای تامین هزینه های خود به پول نقد نیاز داشته باشند و لذا اقدام به فروش سهام کنند.

عظیمی ادامه داد: از سهامداران می خواهیم به جای فروش سهام خود اقدام به وثیقه گذاری آن در بانک های تعیین شده و دریافت تسهیلات کنند.

وی با بیان اینکه مردم می توانند با وثیقه گذاری سهام در بانک ها معادل ۶۰ درصد ارزش سهام خود کارت اعتباری دریافت کنند، متذکر شد: از این طریق علاوه بر حفظ شدن اصل سهام، نیازهای مالی نیز تامین می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان، از اعلام آمادگی هفت بانک برای همکاری با شرکت سپرده گذاری خبر داد و خاطرنشان کرد: از هفته آینده این طرح عملیاتی شده و بانک های منتخب به مردم معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سهام عدالت کارت اعتباری سهام عدالت فروش سهام سهام خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند