Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد جواد محمدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: این مسابقات با حضور ۲۳ جانباز نخاعی استان فارس در قالب ۲۳ خودرو از روز یکشنبه ۱۱ بهمن آغاز شده است.

او، بیان کرد:  این مسابقات در سه مرحله برگزارمی شود و شرکت کنندگان در روز نخست این رقابت ها ابتدا در مرحله اول از شیراز به سمت لارستان حرکت کردند و در مرحله دوم در همان روز، مسافت لارستان به سمت بندر پل را طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی، تصریح کرد: شرکت کنندگان پس از دو روز استراحت، امروز سه شنبه ۱۴ بهمن از ساعت ۹ و نیم صبح در مرحله سوم این مسابقات در جزیره قشم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
سیدعلی محمدی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز ادامه داد: این مسابقات در ۶ ایستگاه ثبت و نظارت می شود که خودرو ها طی یک زمانبندی مشخص می بایست از این ایستگاها عبور و رکورد زمانی خود را ثبت کنند.

او، افزود: مرحله سوم این مسابقات رالی جانبازان نخاعی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد و مراسم اختتامیه نیز عصر امروز با حضور سیدمستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردوییبنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در جزیره قشم برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاهد و ایثارگر مسابقات رالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعدوبرق، جان دام‌های عشایری را در فارس گرفت

مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: تعداد ۵۰ راس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه با برخورد رعد و برق تلف شده و از بین رفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، عبدالحمید کریمی، امروز_ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر و بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید و فصل کوچ عشایر استان فارس از شهرستان‌های قشلاقی به ییلاقی، منجر به تلف شدن تعدادی از دام‌های عشایری استان شد.

وی افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته و حضور اکیپ‌های سیار ستادی و شهرستانی مدیریت بحران اداره کل امور عشایر فارس در مناطق عشایری استان، خسارت‌ها، آسیب‌ها و مشکلات ناشی از بارندگی‌های روزهای اخیر رصد شد و در پی تماس از سوی عشایر منطقه دشت ارژن مبنی بر تلف شدن تعدادی از دام‌های عشایری، در اسرع وقت و با هماهنگی‌های لازم در مناطق مورد نظر اقدامات لازم صورت گرفت.

مدیرکل امور عشایر استان فارس ادامه داد: در این بازدید که با حضور رئیس هلال‌احمر شیراز، بخشدار دشت ارژن صورت گرفت، در گفت‌وگو با عشایر حاضر موضوعات مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و بررسی اولیه مشخص شد تعداد ۵۰ رأس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه با برخورد رعد و برق تلف شده و از بین رفته‌اند.

کریمی خاطرنشان کرد: در این بازدید به عشایر خسارت دیده، اقلامی همچون پلاستیک، لوازم خوراکی و پتو توزیع شد و با توجه به اعلام هشدارهای بارندگی از تاریخ پانزدهم الی هفدهم ماه جاری به همه خانوارهای عشایر کوچ رو و ساکن تاکید شد که از اتراق و نصب چادر در ارتفاعات و کنار رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

کد خبر 750742

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رعدوبرق، جان دام‌های عشایری را در فارس گرفت