Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید فراهانی در تذکری که روز سه‌شنبه به طور کتبی در اختیار هیات رییسه شورای شهر قرار گرفت، اظهار داشت:  متاسفانه طی روزهای گذشته تصاویری از تجمع مهاجرین و اتباع افغانستانی در مقابل برخی شعب بانکی در رسانه های اجتماعی منتشر شد که حکایت از مسدود شدن کارت های بانکی و قطع ارائه خدمات بانکی به این عزیزان حکایت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امری که ظاهرا نه برای اولین بار بلکه برای چندمین بار رخ داده است و هیچ یک از ما بر خود نمی پسندیم که در مورد ما برادران و خواهرانمان در هیچ جای این کشور و با اقصی نقاط دنیا رخ دهد و از خدمات پولی و بانکی که خود با دستمزد و دسترنج مان آن را فراهم کرده ایم، محروم شویم.

فراهانی تاکید کرد: بر همین اساس و با عنایت به اهمیت صیانت از کرامت و حقوق انسانی این افراد در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور درباره لزوم توجه به کرامت و حقوق انسانی مهاجرین و اتباع افغانستانی در ارائه خدمات بانکی به بانک صادرات تذکر می دهم.

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتظار است در مسیر صیانت از کرامت و حقوق انسانی این افراد، ترتیبی اتخاذ شود تا دیگر شاهد این گونه مسائل نباشیم.

شهردار تهران از حیثیت کارکنان این نهاد دفاع کند
 دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در نشست امروز شورا گفت: شهردار تهران با استفاده از ظرفیت اداره کل حقوقی از حیثیت کارکنان قانون‌مند شهرداری تهران حمایت کند.
 افشین حبیب‌زاده  روز سه‌شنبه در دویست و شصت و نهمین جلسه شورا در خصوص حمایت از شأن کارکنان قانون‌مند شهرداری تهران دربرابر افراد زیاده خواه به شهردار تهران تذکر داد .

وی اظهارداشت: نیروی انسانی به عنوان با ارزش‌ترین منابع انسانی به شمار می‌رود که تحقق اهداف سازمان و توسعه آن در گرو بهره مندی از نیروی انسانی قانون مند، کارا و توانمند است.

حبیب زاده با بیان اینکه، شهرداری تهران به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های ارائه دهنده خدمات است، گفت: این نهاد در صورتی می‌تواند به طور کامل از کارایی، بهره‌وری، اثربخشی و وفاداری کارکنان در جهت نیل به اهداف و کسب رضایت شهروندان بهره‌مند شود که موجبات رضایت‌مندی کارکنان و ایجاد فضای سالم برای آنان را فراهم کند.

وی اظهارداشت: پرسنل خدوم شهرداری نیز باید در چاچوب قانون و مقررات و حفظ خویشتنداری و توجه به اصل احترام متقابل نسبت به تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل ایشان اقدام کنند.

حبیب زاده تاکید کرد: در برخی مواقع شاهد هستیم که کارکنان شهرداری تهران، در حین انجام وظیفه و زمانی که در برابر درخواست و چارچوب خارج از مقررات افراد زیاده خواه ایستادگی می‌کنند مورد اهانت قرار می‌گیرند .

عضو شورا با بیان اینکه آنطور که شایسته و از کارکنانی که هنگام خدمت مورد اهانت واقع می شوند، حمایت نمی شود، گفت: قانون گذار بر حفظ حریم کارکنان وعدم تعدی به آن‌ها در قانون تاکید و توهین به آن‌ها را در حین انجام وظیفه جرم انگاری نموده است.

عضو شورا عنوان کرد که این تذکر  براساس درخواست تعداد زیادی از کارکنان تهیه شده است .

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر جلسه علنی شهر تهران اخبار کنکور کرامت و حقوق انسانی شهرداری تهران عضو شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

وی توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان هستم.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی، گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

کد خبر 6094986

دیگر خبرها

  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی