Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در مسیر انجام کار تبلیغ باید نظام اولویت‌های مسائل و اهداف نظام اسلامی و اسلام ناب مشخص‌شده و مطابق توانایی و ظرفیت امامان محله رسیدگی شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع مدیر و معاونان بنیاد هدایت گفت: جمع ارزنده‌ای در بنیاد هدایت مشغول مجاهدت بوده و فعالیت‌های مهمی را هم به انجام رسانده‌اند، ولی اگر بخواهیم واقع‌گرایانه با مسئله روبه‌رو شویم باید بگوییم که کار بسیاری مانده و مسیر طولانی‌ای برای رسیدن به هدف نهایی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: ما در حال حاضر میانه یک نبرد مهم هستیم و دشمن انگیزه بسیاری برای حمله به مواضع ما دارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: انجام کار و فعالیت مخصوص شما دارای ابعاد بسیاری بوده و باید طلبه‌های زیادی با تخصص‌های مختلف برای این مهم مشغول به کار باشند و باید همه اضلاع کنار هم باشند تا به هدف برسیم.

وی ادامه داد: کار شما کاری است که طریقیت دارد و برای درست کردن شبکه‌ای برای انتقال مقاصد، ولی خدا به جامعه است، ولی نکته دیگر این است که کار تبلیغ و شبکه‌سازی خودش موضوعیت داشته و یکی از اقداماتی که باید انجام شود و خودش یک هدف بوده که اصالت دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در مسیر انجام کار تبلیغ باید نظام اولویت‌های مسائل و اهداف نظام اسلامی و اسلام ناب مشخص‌شده و مطابق توانایی و ظرفیت امامان محله رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: امامان محله باید دلیل و اندیشه داشته باشند و مطابق آن فعالیت کنند و باید برای این مهم بحث و استدلال وجود داشته باشد و بحث در رابطه با اولویت‌های مقام معظم رهبری یکی از مهم‌ترین این مباحث است که باید با موضوع آن مباحثه شود.

حجت‌الاسلام قمی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین نکات در انجام وظایف بنیاد هدایت این است که در مسیر انجام‌وظیفه منتظر امکانات و منابع نباشید وظیفه خود را به انجام برسانید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی بنیاد هدایت حجت السلام قمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در همایش کادر بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۳ به میزبانی مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: هلال احمر مسئولیت حفظ سلامت زائران حج را بر عهده دارد. معاینات زائران حج امسال به خوبی انجام شد و امسال سخت گیری بیشتری برای بررسی استطاعت جسمانی زائران انجام شد.

وی با بیان اینکه در مرکز پزشکی حج در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر وضعیت سلامت زائران پایش شود تا حجاج بتوانند اعمال خود را به خوبی انجام دهند، افزود: هلال احمر در حوزه سلامت زائران از تمامی ظرفیت‌ها و بهترین متخصصین استفاده می‌کند.

کولیوند در قسمت دیگری از صحبت‌های خود، اثر بخشی دیپلماسی سلامت را بیش از سایر دیپلماسی‌ها دانست.

رئیس هلال احمر در ادامه از پزشکانی که مقرر است برای انجام عملیات حج به سرزمین وحی اعزام شوند خواست تا حد توان در راستای حفظ سلامت زائران حج تلاش کنند.

وی افزود: وظیفه اول پزشکان حاضر در عملیات حج حفظ سلامت زائران است. تیم پزشکی مرکز پزشکی حج و زیارت باید در عملیات حج سلامت را محور اصلی کار خود قرار دهند.

کولیوند ادامه داد: وضعیت رسیدگی به زائران پر خطر حج ۱۴۰۳ باید مد نظر قرار بگیرد و خدمات ویژه ای به آنها مخصوصاً در ایام تشریق ارائه شود.

کولیوند در پایان صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت سخت جنگ زدگان غزه، تصریح کرد: ۲۸ هزار نوزاد در این ۷ ماه در غزه به دنیا آمده‌اند و نیازمند دریافت خدمات درمانی هستند. علاوه بر این ۶۷ هزار ۸۷۰ مادر باردار و ۱۰ هزار مصدوم در غزه حضوردارند که هیچ نوع امکانات دارویی برای آنها وجود ندارد زیرا از ورود محموله‌های بشر دوستانه به غزه جلوگیری می‌شود.

رئیس هلال احمر تاکید کرد: امروز ضرورت دارد تا کمک‌های بهداشتی و درمانی با سرعت بیشتری به غزه برسد تا از تشدید فاجعه انسانی در این منطقه جلوگیری شود.

کد خبر 6099362 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • نمایندگان پیروز انتخابات بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار بدهند
  • گروسی: گام‌های سختی باید برداریم
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • اقلیم در پی ترمیم روابط‌ با ایران/اهداف سفر بارزانی به تهران چیست
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است