Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: حادثه احتمالی زمین لرزه در تهران ۲ میلیون نفر را مستقیم و ۸ میلیون نفر را غیرمستقیم تحت تاثیر قرار خواهد داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ری، اسماعیل نجار صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان ری اظهار داشت: حوادث احتمالی واقعیت‌هایی هستند که همواره با آن‌ها روبه‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور ما نیز حادثه خیز است زیرا که از 45 حادثه در دنیا حدود 35 حادثه در کشور ما اتقاق می‌افتد. 

وی افزود: کلانشهر تهران مرکز جمعیتی بزرگی است و با توجه به این‌که شهرستان ری نیز به تهران متصل است و گسل ری از این منطقه عبور می‌کند باید توجه ویژه در این منطقه برای حوادث احتمالی داشته باشیم. 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه هر گسلی از تهران که فعال شود 100 درصد جمعیت تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد تصریح کرد: با وقوع احتمالی زلزله در تهران 2 میلیون نفر تحت تاثیر مستقیم و 8 میلیون نفر جمعیت ساکن منطقه تحت تاثیر غیرمستقیم خواهد بود. 

زلزله 4.1 ریشتری "سرگز" در استان هرمزگان را لرزاندزلزله 4.9 ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند1120 میلیارد تومان پروژه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه افتتاح می‌شود

نجار تأکید کرد: از وقوع زلزله نمی‌توان پیشگیری کرد و با تمهیدات لازم می‌توان میزان خسارات را کاهش داد. 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پایان با تاکید بر نظارت اصولی بر ساخت ‌و سازها و آیین‌نامه خاطرنشان کرد: برای کاهش میزان خسارات، مهندسین ناظر باید نظارت دقیق داشته باشند و از مصالح استاندارد استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیون نفر تحت تاثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری قزوین از واژگونی خودروی پراید در آزادراه قزوین-تهران و کشته شدن سه مسافر خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از واژگونی خودروی پراید در آزادراه قزوین-تهران و کشته شدن سه نفر مسافر این پراید خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰:۰۰ امروز چهارشنبه در تماس با سامانه ۱۲۵ از واژگونی خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین_ تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱ و ۳ در محل حاضر شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند، در این واژگونی دو زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

کد خبر 749762

دیگر خبرها

  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • اشاره غیرمستقیم اژه‌ای به حکم توماج صالحی
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم