Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@07:38:48 GMT

نوبخت به کردستان سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۲۶۸۰

نوبخت به کردستان سفر می کند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از سفر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به کردستان در اواخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهرام نصراللهی زاده با اشاره به اینکه معاون رییس جمهور روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 بهمن ماه 99 مصادف با ایام الله دهه فجر به استان کردستان سفر می کند، اظهار کرد: این سفر ششمین سفر محمد باقر نوبخت به استان کردستان است و ایشان در این سفر دو روز مهمان استان کردستان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاونین و مدیران ارشد تعدادی از وزارتخانه ها و شماری دیگر از مقامات ملی و روسای سازمان هاو نهادها، معاون رییس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می کنند.

نصراللهی زاده خاطر نشان کرد: بهره برداری و واگذاری 3400 واحد مسکن محرومین و آسیب دیده از سیل در سطح روستاهای استان کردستان، اولین برنامه سفر نوبخت به استان کردستان است.

وی تصریح کرد: شروع عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از سد آزاد به تصفیه خانه آب شرب شهر سنندج و افتتاح پروژه ازن زنی و ارتقای تصفیه خانه آب شرب این شهر،  بعنوان یکی از مطالبات برحق مردم سنندج و از پروژه های مورد تاکید رییس جمهور، دیگر برنامه سفر معاون رییس جمهور در ایام الله دهه مبارک فجر به استان کردستان است.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کردستان گفت: معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به استان کردستان پارک کوهستانی 20 هکتاری کوچک رش سنندج و پیاده راه فردوسی سنندج را افتتاح خواهد کرد ضمن اینکه مراسم پلاک کوبی سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی در شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو با حضور ایشان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین پروژه های مورد توجه دولت تدبیر و امید ارتقای شاخص آسفالت راه های روستایی استان بوده که خوشبختانه در سالیان اخیر قریب 1000 کیلومتر راه روستایی در استان کردستان آسفالت شده است که 146 کیلومتر از این راه های روستایی آسفالت شده توسط محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح خواهد شد.

به گفته نصراللهی زاده نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، حضور در صداوسیمای مرکز کردستان، بازدید از مراحل ساخت سریال تاریخی سنجر خان، بازدید از پروژه در حال احداث راه آهن همدان – سنندج، بازدید از عملیات اجرایی احداث 4300 هکتار باغات مثمر در پایاب سد آزاد از دیگر برنامه های سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در کردستان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان معاون رییس رییس سازمان برنامه و بودجه معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان ضمن تایید جسد پیدا شده در سد قشلاق سنندج گفت: امروز جسد برای بررسی تعیین هویت و علت مرگ، تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، امروز در فضای مجازی و کانال‌های محلی فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج پخش شد که در آن نشان می‌داد جسد یک مرد در نزدیکی سد قشلاق (وحدت) افتاده است.

بهتاش خانی‌آباد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت این فرد آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سد قشلاق یا وحدت، در ۱۲ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان ایران واقع شده است که آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را تأمین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 751148

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • رئیسی به قم می‌رود
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان