Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «علی آقازاده» روز سه‌شنبه در جریان بهره‌برداری از  یک شرکت تجهیزات پزشکی در اراک همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، افزود:  همه تلاش استان بر این است که سهم موثری در حوزه سلامت ایفا کند و واحدهای تولید تجهیزات پزشکی در این استان خدمات گسترده‌ای در دوران کرونا داشته‌اند و از سرمایه‌های ارزشمند این خطه محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شرکت تجهیزات پزشکی بهار طب امین به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات دستگاه‌های تنفسی مورد نیاز کرونا در شهرک صنعتی حاجی آباد اراک توانسته در بحبوحه معضلات کرونا خوش بدرخشد و با تولید انواع ماسک‌های تنفسی و بیهوشی توانمندی ایرانی را به نمایش بگذارد.

این شرکت تجهیزات پزشکی در زمینی به وسعت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با زیربنای یک‌هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال از منابع بخش خصوصی ایجاد شده و ظرفیت تولید سالانه آن یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه انواع تجهیزات تنفسی و بیهوشی است.

با آغاز به‌کار این واحد تولیدی تجهیزات پزشکی، ۴۰ شغل مستقیم و ۴۴۰ شغل غیرمستقیم در اراک ایجاد شده است.

تولید لوله رابط اکسیژن، نازار کانولا، ماسک اکسیژن بزرگسالان، ماسک و نوآوری و تیپی و نوآوری برای جراحی قلب، لوله ساکشن اتاق عمل، مواد تنفسی و نتیلاتور icu، مواد بیهوشی پگ دار ccu و ماسک رز و بگدار اتاق عمل، از مهمترین محصولات این واحد تولیدی تجهیزات پزشکی در اراک است.

۶۸۰ هزار نفر در شهرستان اراک زندگی می‌کنند. 

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی اراک استان مرکزی افتتاح طرح سیدعلی آقازاده تجهیزات پزشکی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی اراک استان مرکزی تجهیزات پزشکی اراک استان مرکزی افتتاح طرح سیدعلی آقازاده تجهیزات پزشکی دهه فجر اخبار کنکور تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است