Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:00:28 GMT

مرکز آی سی یو و اورژانس بیمارستان ۱۵ خرداد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۲۷۹۵

مرکز آی سی یو و اورژانس بیمارستان ۱۵ خرداد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران روز سه شنبه در آیین افتتاح ۲ مرکز آی سی یو و اورژانس بیمارستان ۱۵ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته چند طرح عمرانی در این بیمارستان آغاز شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی ادامه داد: در سال های گذشته با توجه به حجم بالای بیماران تغییر در فضای درمانگاهی این بیمارستان  اجرا شد و ظرفیت بیمارستان افزایش یافت زیرا بسیاری از بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می کنند نیازمند پانسمان اختصاصی هستند و بخش تخصصی پانسمان ویژه توسعه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: بخش اورژانس بیمارستان نیز با تجهیزات کامل در این بیمارستان افتتاح شد همچنین به دلیل عمل های طولانی و پیچیده بیمارستان ۱۵ خرداد نیازمند بخش آی سی یو بود که امروز این نیاز برای پشتیبانی در بخش مراقبت ویژه نیز افتتاح شد.

زالی تصریح کرد: این بیمارستان با کمک مرکز تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به عنوان پایلوت ملی برای راه اندازی بیمارستان هوشمند انتخاب شده و در اوایل بهار سال آینده این پروژه افتتاح شود و به عنوان اولین مدل ملی اسمارت هاسپیتال بیمارستان هوشمند افتتاح شود.

 وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ۱۵ خرداد با بسیاری از کشورهای اروپایی در حوزه تبادل استاد و دانشجو و جراحی پلاستیک همکاری دارد.

به گزارش ایرنا، مرکز پزشکی، آموزشی درمانی ۱۵ خرداد یکی از قدیمی ترین بیمارستان های تهران است. این مرکز از سال ۱۳۲۰ به صورت یک بیمارستان ۸۰ تختخوابی آغاز به کار کرد و پس از تغییرات متعدد مالکیت و اسامی مختلف سرانجام در سال ۱۳۷۳ به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واگذار و از ابتدای سال ۱۳۷۴ به عنوان مرکز آموزشــــی درمانی فوق تخصصی جراحی پلاستیک ( تک تخصصی ) ۱۵ خرداد فعالیت می کند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح طرح بیمارستان 15 خرداد علیرضا زالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح طرح بیمارستان 15 خرداد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح طرح بیمارستان 15 خرداد علیرضا زالی اخبار کنکور بیمارستان ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد