Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جعفری  روز سه‌شنبه در تشریح این خبر به رسانه‌ها افزود: ارزش ماسک های کشف شده حدود ۴۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برآورد شده است،
وی بیان داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، درپی خبری مبنی بر انتقال یک محموله سنگین ماسک بهداشتی، موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: ماموران حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر به داخل یگان هدایت کردند.
سردار جعفری یادآورشد: در بازرسی از این تریلی ماسک های قاجاق به میزان یادشده کشف شد و در این رابطه راننده خودرو دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق اقلام بهداشتی ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: مقابله با کسانی که در بحث سلامت مردم قصد سودجویی دارند در دستور کار پلیس استان بوده و با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد می شود.
این مقام انتظامی هرمزگان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در این خصوص، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها ماسک هرمزگان کالای قاچاق انتظامی بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک هرمزگان کالای قاچاق ماسک هرمزگان کالای قاچاق انتظامی بندرعباس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد