Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@16:48:31 GMT

۱۵ بهمن؛ بازدید رایگان بانوان از برج میلاد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۲۸۸۲

۱۵ بهمن؛ بازدید رایگان بانوان از برج میلاد

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س)، برج میلاد امکانی را فراهم کرده است تا تمامی بانوان بتوانند از ششمین برج مخابراتی دنیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بصورت رایگان بازدید کنند.

تمامی بانوان می‌توانند در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۴ از  سکوی دید باز در ارتفاع ۲۸۰ متری این مجموعه فرهنگی و گردشگری بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این بازدید رایگان صرفاً برای بانوان است.

کد خبر 582700 برچسب‌ها برج میلاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برج میلاد برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق
  • سروده جدید میلاد عرفان پور در استقبال از شعر رهبر انقلاب