Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برپایی مراسمی با عنوان «به لطف مادر» و همایشی با عنوان  «شکوه صبر و شکر» تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، نورافشانی شب ۲۲ بهمن و شب ولادت حضرت زهرا (س)، گلباران ۱۹ هزار گلزار شهدا پنجشنبه در شهر‌ها و روستا‌های سراسر کشور همراه با عطرافشانی از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - جلسه هم اندیشی مدیران رسانه‌ای برای ارائه پیشنهادات در خصوص نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، با حضور نصرت الله لطفی، مدیران و خبرنگاران رسانه‌ها در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از فعالیت ۲۴ کارگروه تخصصی برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر سخن گفت و افزود: بیش از ۴۲ هزار برنامه برای این ایام مصوب شده و هزاران طرح اقتصادی و فرهنگی افتتاح می‌شود. یک همایش بین المللی با حضور میهمانان خارجی مقیم ایران برگزار می‌شود و از مدافعان سلامت و دست اندرکاران طرح شهید قاسم سلیمانی تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در وضعیت اجتناب ناپذیر به سر می‌بریم و ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تلاش می‌کنیم تا با توجه به سلامتی مردم مناسبت‌ها را برگزار کنیم. اعتقاد داریم به همت ملت بزرگ ایران، ۲۲ بهمن ماندگار و تماشایی در تاریخ ثبت خواهد شد. همانگونه که مردم در محرم امسال یک محرم باشکوه و عظمت در تاریخ ثبت کردند.

لطفی اضافه کرد: همزمانی میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (رحمت الله علیه) با دهه فجر امسال، جشن‌ها و مراسم ویژه‌ای را به همین مناسبت‌ها خواهیم داشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برپایی مراسمی با عنوان «به لطف مادر» و همایشی با عنوان  «شکوه صبر و شکر» تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، نورافشانی شب ۲۲ بهمن و شب ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، گلباران ۱۹ هزار گلزار شهدا پنجشنبه پیش‌رو (۱۶ بهمن) در شهر‌ها و روستا‌های سراسر کشور همراه با عطرافشانی و نیز برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

این مقام مسئول افزود: پویش هر خانه یک پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین به نام مبارک الله از دیگر برنامه‌های این دهه است که بر سر در خانه‌ها افراشته خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: هر آنچه لازمه یک راهپیمایی باشکوه برای یوم الله ۲۲ بهمن است از طریق این شورا اعلام می‌شود و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرجع قانونی و رسمی اعلام برنامه‌ها است.

وی گفت: امسال به سبب شرایط ویژه شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی به شیوه سنتی وجود ندارد و به صورت متفاوتی برگزار می‌شود که جزییات و مسیر‌های این راهپیمایی در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: به سبب این شرایط ویژه از دعوت مهمانان خارجی برای شرکت در مراسم دهه فجر امسال خودداری شده است و فقط مهمانان خارجی مقیم کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ویژه برنامه‌های دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت خواهند داشت.

در این نشست مدیران مسئول و نمایندگان برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها پیشنهاداتی را درباره مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ارائه کردند.

در بخشی از این نشست علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران با تبریک دهه فجر و میلاد حضرت صدیقه کبری (س) گفت: نقش زنان در پیروزی انقلاب بسیار اساسی و پررنگ و اثرگذار بود. بعضی از افراد به بهانه مذهبی در آن زمان حضور خانم‌ها در راهپیمایی‌ها را منع و شرکت آنان را در تظاهرات خلاف موازین اسلامی می‌دانستند، اما حضرت امام (ره) در پیام‌های متعدد ضمن تاکید بر حضور بانوان در راهپیمایی‌ها براهمیت نقش بانوان تاکید داشتند.

وی ادامه داد: همان طور که اسلام به زنان جایگاه ویژه‌ای داد، امام (ره) هم در زمان انقلاب به جایگاه ویژه زنان اشاره و بر آن تاکید داشتند.

این فعال رسانه‌ای گفت: انتظار من این است که با توجه به همزمانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز مادر به نقش زنان و مادران در پیروزی انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر امسال دهه فجر برنامه ها خواهد شد ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل