Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@06:56:32 GMT

Nord N1 ؛ گوشی جدید وان پلاس با قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۳۲۶۸

Nord N1 ؛ گوشی جدید وان پلاس با قیمت مناسب

ایتنا - وان پلاس با هدف جلب نظر طیف متفاوتی از کاربران که علاقمند به خرید گوشی‌های ارزان قیمت نسل پنجم هستند، گوشی Nord N1 را تولید کرده است.

وان پلاس قبلاً گوشی‌های Nord N100، Nord N10 و نورد را تولید کرده بود و حالا گوشی وان پلاس Nord N1 5G را روانه بازار کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، گوشی وان پلاس نورد مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۷۶۵ جی بود و یک گوشی متوسط سطح بالا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وان پلاس نورد ان ۱۰۰ یک گوشی نسبتاً ضعیف محسوب می‌شود و تنها گوشی از این مجموعه است که با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگار نیست.

در نهایت، گوشی Nord N10 نسل پنجم در میانه گوشی‌های یادشده ایستاده است. این گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون سری ۶۰۰ با قابلیت‌های نسل پنجم تلفن همراه است. گوشی Nord N1 نسل پنجم احتمالاً دارای پردازنده اسنپ دراگون ۶۹۰ خواهد بود و در اواخر سال جاری میلادی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

وان پلاس قبلاً گوشی‌های پیشرفته وان پلاس ۹ و ۹ پلاس پرو و نیز گوشی وان پلاس ۹ ای را عرضه کرده بود. قرار است اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی این گوشی طی هفته‌های آتی تشریح شود. احتمالاً قیمت این گوشی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ دلار در نوسان خواهد بود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوشی Nord N1 وان پلاس وان پلاس نسل پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت رانا پلاس در بازار کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس قیمت رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ افت ۱۵ میلیونی داشت و ۶۴۵ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ رانا پلاس ارتقا یافته نیز ۵ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۲۰ میلیون تومان رسید. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ کاهش ۵ میلیونی داشت و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یافته در بازار خودرو ۷۰۵ میلیون تومان شد که افت ۱۵ میلیونی در روز گذشته داشت. قیمت رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ به ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آبان ماه رانا پلاس ارتقا یافته ۴۳۴ میلیون تومان است قیمت رانا پلاس هم در نمایندگی ۳۲۲ میلیون تومان است و ایران خودرو مبلغ فروش رانا پلاس پانوراما را ۳۴۳ میلیون تومان مشخص کرده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع رانا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول