Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان گفت: به منظور شناسایی ظرفیت‌های روستایی، طرح «ده‌ گردشی» و برگزاری میز خدمت روستاها از سوی کارگزاران این صندوق در استان انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، امان‌الله شاقوزایی افزود: اجرای این طرح در معرفی صندوق، شرایط و مزایای آن و افزایش ضریب پوشش بیمه‌ای جامعه هدف تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح بازاریاب کارگزاری‌ها در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: استفاده از نیروهای فعال و توانمند به عنوان بازاریاب برای معرفی و جذب خانواده‌ها، بهبود عملکرد کارگزاران و خدمات‌رسانی بهتر به مشمولان صندوق بیمه اجتماعی کمک می‌کند و امیدواریم کارگزاران از این فرصت به خوبی استفاده کنند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان بیان کرد: افزایش سطح دانش و تخصص کارگزاران صندوق در پیشرفت فعالیت آنان بسیار موثر بوده و با برگزاری دوره‌های آموزشی کیفی و موردنیاز بصورت آنلاین این امکان برای کارگزاران و کارشناسان فراهم شده است.
شاقوزایی با اشاره به اینکه اکنون یک هزار و 150 نفر مستمری بگیر این صندوق در سیستان و بلوچستان هستند، گفت: واریزی هر خانوار به عنوان حق بیمه حداقل 330 هزار تومان و حداکثر 840 هزار تومان سالیانه و ماهیانه حداقل 27 هزار تومان و حداکثر 70 هزار تومان بوده که به 2 صورت سه ماهه و 6 ماهه قابل پرداخت است.
وی افزود: 64 کارگزاری در سیستان و بلوچستان وجود دارد که از این تعداد پنج کارگزاری در زاهدان، یک کارگزاری در میرجاوه، 2 کارگزاری در نوک آباد، چهار کارگزاری در سراوان، 2 کارگزاری در سیب‌سوران، چهار کارگزاری در چابهار، پنج کارگزاری در ایرانشهر، چهار کارگزاری در بمپور، 12 کارگزاری در بزمان، پنج کارگزاری در مهرستان، 2 کارگزاری در زابلی، چهار کارگزاری درهامون، 6 کارگزاری در زهک، سه کارگزاری در هیرمند، یک کارگزاری در نیمروز، چهار کارگزاری در زابل، یک کارگزاری در قصرقند، 2 کارگزاری در فنوج، 2 کارگزاری در راسک و 2 کارگزاری در نیکشهر هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان صندوق بیمه اجتماعی چهار کارگزاری هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص