Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخعی با بیان این‌که هر جا پیشرفت کردیم، ما را تحریم کردند گفت: لیست تحریم‌های آمریکا، لیست اقتدار و توانمندی‌های جمهوری اسلامی است که می‌توان به نوعی به آن افتخار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب شده انقلاب اسلامی بعد از 42 سال همچنان باعزت پابرجا بماند؛ اتکا به توانمندی‌های داخلی و جایگاه ارزشمند ولایت فقیه بوده است، اظهار کرد: هم‌اکنون می‌بینیم بسیاری از کشورها که هیچ گونه تحریم نداشته و روابط خوبی با دنیای غرب دارند، اما وضعیت آن‌ها بسیار نامطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این خصوص مشخص است که دشمنی غرب و در رأس آن آمریکا، دشمنی با عزت و توانمندی ایران است. هر جا که ما پیشرفت کردیم آن‌ها ما را در آن زمینه مورد تحریم قرار دادند.

لیست تحریم‌های آمریکا؛ لیست اقتدار و توانمندی‌های ما است

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع لیست تحریم‌های آمریکا، لیست اقتدار و توانمندی‌های جمهوری اسلامی است که می‌توان به نوعی به آن افتخار کرد.

نخعی گفت: ولایت فقیه ستون خیمه و ناخدای کشتی این انقلاب و نظام است، همانطور که تاکنون فتنه‌های متعددی رخ داده است که گذشتن از این فتنه‌ها، تنها با درایت و حضور ولی فقیه حاکم بوده است، امیدواریم این حضور همیشه مستدام باشد.

موازی‌کاری؛ علت اصلی مشکلات امروز

وی با بیان اینکه به نظر من هم‌اکنون علت اصلی مشکلات و کاستی‌های اقتصادی جامعه موازی‌کاری است، افزود: در بسیاری از موارد، برای یک کار، سازمان‌های زیادی صاحب نظر هستند و مسئولیت دارند، اما در عمل هیچ کدام وارد حل بحران نمی‌شوند، چون نه مسئولیت همه کار را دارند و نه اعتبارات آن و نه همبستگی و هماهنگی لازم را.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد و فراسازمانی، این موضوع در حال آسیب‌شناسی است و مشکلات زیادی در حال سامان یافتن است‌. البته این موضوع باید قانونی باشد و مسئولیت افراد مشخص شود تا واحدهای مربوطه، راه فرار از مسؤلیت نداشته باشند.

نخعی تأکید کرد: برای حل این مشکلات باید از مدیریت جهادی بهره برد که از نظر بنده، مدیریت جهادی یعنی فعالیت بی‌دریغ و شبانه‌روز و همچنین گذشتن از منیت‌ها؛ برای حصول نتیجه و شیرین کردن کام مردم.

وی در خصوص مطالبه مردم از مسئولان برای حل مشکلات، گفت: مطالبه از مسؤلان می‌تواند از هرگونه فساد جلوگیری کند و عدالت‌ اجتماعی را در بر داشته باشد. مسؤلان نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند، چراکه این کشور متعلق به مردم است و هدف از انقلاب آن‌ها هم همین بود. البته منویات مقام معظم رهبری هم می‌تواند در این خصوص راهگشا و راهنمای مسیر برای همه مسئولان باشد.

کارنامه مثبت بسیج و سپاه طی عمر انقلاب اسلامی

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش نهادها و نیروهای انقلابی از جمله بسیج و سپاه در دفاع و حمایت از انقلاب و مردم در عرصه‌های مختلف سازندگی، دفاع مقدس، محرومیت‌زدایی، بیماری کرونا، تحریم اقتصادی و آشوب‌های ضدامنیتی، اظهار کرد: علی‌رغم تخریب‌های فراوان و متعدد، اما این نهادهای انقلابی در طول 42 سال گذشته کارنامه بسیار ارزشمندی را از خود به ثبت رسانده‌اند و افتخارات و خدمات آن‌ها کاملا مشخص و مبرهن است. اکنون نیز برای به سرانجام رساندن هر کاری، مردم خواهان ورود نهادهای انقلابی و قرارگاه سپاه هستند که این موضوع پاسخ جایگاه این نهادها در نزد مردم است.

نخعی با اشاره به شخصیت‌های تأثیرگذار در مسیر انقلاب اسلامی از جمله  شهید سلیمانی و مرحوم علامه مصباح‌یزدی، گفت: شهید سلیمانی نماد سرباز ولایت فقیه بودن و حضرت آیت‌الله مصباح‌یزدی نیز نمونه بی‌نظیر ولایت‌پذیری بود و همیشه در مقام عالی علمی و فقهی، همواره جایگاه ولایت فقیه را حفظ و صیانت کرد که ما نیز باید این عمل ایشان را مصداق علم و عمل در نظر بگیریم.

ترک فضای حساس رسانه؛ اشتباهی بزرگ

وی با اشاره به تلاش دشمن برای جنگ رسانه‌ای و محاصره تبلیغاتی برای تصویرسازی غلط از جمهوری اسلامی برای مردم ایران و دنیا، ادامه داد: فضای رسانه بسیار حساس و وسیع است و ترک این فضا اشتباه بسیار بزرگی است، زیرا دشمن دست از تخریب بر نخواهد داشت و در این زمینه با راحتی بیشتری به دشمنی‌هایش ادامه خواهد داد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که وظیفه ما روشنگری بیش از پیش است، اظهار کرد: نباید از عمل دشمن غافلگیر و ناراحت شد؛ چراکه کار دشمن، دشمنی است. اما حُسن این دشمنی، نشان دادن نقاط ضعف است که در این خصوص باید با مراقبت و جلوگیری از گسترش ناامیدی در بین مردم، نقاط ضعف را حل و نقاط قوت را بیشتر منعکس کرد.

نخعی تصریح کرد: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید در خصوص انعکاس نقاط قوت، بیش از پیش به این موضوع ورود کنند. در واقع امروز؛ پیروزی در جنگ رسانه‌ می‌تواند به پیروزی در سایر موارد نیز بیانجامد، به همین دلیل مسئولیت سنگینی به دوش ما ست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تحریم های آمریکا ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان پایه اقتدار حکومت اسلامی را مردم دانست و با بیان اینکه هرجا خطا کرده‌ایم جاهایی بوده که از حضور مردم در صحنه‌های مختلف اقتصادی و اجرایی غفلت کرده‌ایم، گفت: باید کارها را به مردم واگذار کنیم.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورا پل ارتباطی بین دولت و مردم است، حال چه شورای اسلامی شهر باشد چه مجلس شورای اسلامی. ضرورت دارد در جریان اقتصادی و تولیدی مردم را مشارکت دهیم و آنان را تشویق به کسب و کار و مشارکت در کارهای تولیدی و اقتصادی کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان علاوه بر قانون شناسی، فرصت‌های موجود را شناسایی کنند. همچنین استفاده از پیمانکاران بومی به خصوص در طرح‌های کوچک شهرداری‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مناقصه محدود مسابقه محلی است، بیان کرد: باید مناقصه‌ها محدود برگزار شود و از ظرفیت پیمانکاران استان در پروژه‌های کوچک استفاده شود.

شفقت با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در داخل استان بهره‌برداری شود و ارزش افزوده در شهرداری‌ها مساله‌ای مهم است، اضافه کرد: در استفاده از پیمانکاران بومی به ویژه در کارهای کوچک تعلل نکنید.

وی عنوان کرد: لرستان استانی سیل‌خیز است و ضرورت دارد منابع طبیعی، محیط زیست در اطراف شهر عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری را انجام دهند.

شفقت برساماندهی رودخانه‌های لرستان تاکید کرد و افزود: اختلاف‌نظری بین شهرداری خرم‌آباد و آب منطقه‌ای لرستان روی ساماندهی خرم‌رود وجود دارد که باید حل و فصل شود و هر کدام از آن‌ها که متولی محسوب می‌شوند موظف به ساماندهی رودخانه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است