Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، شیوه‌نامه بررسی اسناد، مدارک و انجام مصاحبه استخدامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت را به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، شیوه‌نامه بررسی اسناد، مدارک و انجام مصاحبه استخدامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت وزارت آموزش‌وپرورش از محل هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی که در دی‌ماه سال جاری برگزار گردیده را به استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این شیوه‌نامه؛ اطلاع‌رسانی مطلوب به معرفی‌شدگان، صدور ابلاغ برای اعضای ستاد مصاحبه، انتخاب و صدور ابلاغ برای مصاحبه گران، ثبت مدارک و مستندات نتایج مصاحبه استخدامی معرفی‌شدگان، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراحل مختلف مصاحبه و نظارت ستاد استانی مصاحبه بر فرایند انجام مصاحبه ازجمله نکاتی بود که در این شیوه‌نامه بر آن تأکید شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش مصاحبه استخدامی معرفی شدگان شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند. نتیجه آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» نیمه دوم خرداد اعلام می شود.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه بندی شوند، گفت: تلاش می‌شود از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند. وزیر آموزش‌وپرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده این وزارتخانه گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می‌شود.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار، اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

دیگر خبرها

  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود