Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@19:54:27 GMT

قتل خواهر با شلیک اسلحه شکاری در زاهدان + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۳۷۴۱

قتل خواهر با شلیک اسلحه شکاری در زاهدان + عکس

قتل خواهر با سلاح شکاری در زاهدان قاتل در کمتر ۶ ساعت دستگیر شد.
 با تلاش کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس استان سیستان و بلوچستان عامل قتل زنی جوان در خیابان گلستان شناسایی و در اقدام ضربتی دستگیر شد .
به گزارش رکنا،  سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در این باره اظهار داشت: دوازدهم بهمن ماه در پی وقوع یک فقره قتل خانمی جوان با سلاح شکاری در خیابان گلستان شهر زاهدان که خبر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، بلافاصله از همان لحظه وقوع جرم موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: با پیگیری به عمل آمده توسط کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی، با بررسی محل وقوع، هویت عامل قتل که برادر مقتول بود شناسایی و متهم در کمتر از 6 ساعت از وقوع قتل و ارتکاب جرم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل دادند .
 رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در پیگیری های بعدی، علت وانگیزه قتل اختلاف قبلی عامل قتل با مقتول بوده است ،عنوان داشت: در این رابطه سلاح غیر مجاز به کار رفته در صحنه قتل نیز کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.
 به گفته سرهنگ ملاشاهی، متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و سپس روانه زندان شد آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل خواهر سلاح غیر مجاز اخبار حوادث قاتل زاهدان قتل خواهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا علی انصاریان مهرداد میناوند فیلم قتل ویروس کرونا ایران کرونا در ایران تهران کرونا ویروس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد