Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران از بازداشت ۱۱۴ نفر از محکومان متواری خبر داد و گفت: برای این افراد احکام قضائی صادر شده و مجرم بودند اما برای اجرای حکم به دستگاه قضایی و زندان مراجعه‌ای نداشته‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه چهل و یکمین مرحله از طرح رعد که توسط پلیس پیشگیری تهران با هدف پاکسازی حوزه استحفاظی کلانتری‌های 84 گانه تهران از مجرمان، اظهار کرد: در چهل و یکمین مرحله از طرح رعد با اجرای 364 حکم قضائی موفق به بازداشت 746 سارق، زورگیر، کیف‌قاپ و سایر متهمان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به انهدام 46 باند سرقت در چهل و یکمین مرحله از طرح رعد، افزود: در طرح مذکور 4200 قلم اموال مسروقه مانند 165 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و30 دستگاه "ماینر" کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در طرح مذکور در یک فقره موفق به کشف 16 تن آردی شدیم که به صورت یارانه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته بود و متهمان قصد داشتند این مقادیر آرد را به صورت آزاد به فروش برسانند.

وی متذکر شد: در این طرح 909 پرونده سرقت به سرانجام رسید و همچنین 6 قبضه سلاح جنگی و ده‌ها قبضه سلاح سرد از زورگیران کشف شد.

رحیمی با اشاره به بازداشت 114 نفر از محکومان متواری در چهل و یکمین مرحله از طرح رعد، عنوان کرد: برای این افراد احکام قضائی صادر شده و به اصطلاح مجرم بودند اما برای اجرای حکم به دستگاه قضائی و زندان مراجعه نکرده بودند.

رئیس پلیس تهران همچنین از کشف 15 هزار و 214 قلم انواع کالای قاچاق به ارزش 8 میلیارد تومان در چهل و یکمین مرحله از طرح رعد خبر داد و بیان کرد: یکی از اهداف جدی طرح مذکور برخورد با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر است که در این طرح 41 کیلوگرم مواد مخدر به صورت گرم از خرده‌فروشان کشف شد.

رئیس پلیس تهران: مرجع قضائی و مجلس برخورد نماینده مجلس با سرباز راهور را رسیدگی می‌کنندرئیسی: کارآمدی، مشارکت در انتخابات را تضمین می‌کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین