Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین  در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ساز و کار اصولگرایان برای حضور در انتخابات آینده گفت: اکنون در جریان اصولگرایی دو شورا با نام‌های شورای وحدت و شورای ائتلاف در حال فعالیت هستند و هدف تمام اعضای این جریان رسیدن به وحدت حداکثری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته به طور مکرر هم در این باره صحبت شده که این یک وحدت حداکثری نبوده و قرار نیست که گروه‌ها از سلایق خود صرف نظر کنند و با حفظ نظرات و سلایق قرار هست در یک مسیر تاکتیکی به منظور اجماع حداکثری در جریان اصولگرایی حرکت کنند.

خجسته پور افزود: شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس یازدهم تشکیل شد که نتایج خوبی هم داشت، در انتخابات مجلس یازدهم لیست شورای ائتلاف در روز‌های آخر بسته شد و انتخابات مجلس یازدهم هم در تهران پیروز شد، در شهرستان‌های مختلف هم مدلش از پایین به بالا بود و در نهایت ثمرات خوبی هم داشت.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: البته برخی‌ها نتوانستند در مسیر این وحدت قرار بگیرند، شورای وحدت اصولگرایان هم که الان با محوریت جامعه روحانیت مبارز تشکیل شده به دنبال ایجاد وحدت حداکثری در میان اصولگرایان است.

فعال اصولگرا تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز و دبیرکل محترم آن آیت الله موحدی کرمانی و سایرین بار‌ها اعلام کرده که جامعه روحانیت به عنوان یک جریان ریشه دار در جریان سیاسی کشور مخصوصا جریان اصولگرایی به دنبال پدرخواندگی و اعلام کردن لیست مورد نظر از جانب خود به تنهایی نیست؛ بلکه به دنبال این است که ریش سفیدی کند و محور وحدت باشد.

او ادامه داد: روحانیت مبارز تا امروز هم توانسته احزاب مختلفی را دور خود جمع کند، بسیاری از این احزاب در جریان ائتلاف مجلس یازدهم نتوانستند در مسیر ائتلاف قرار بگیرند و امروز شورای وحدت در صدد جذب است و از همه ارکان جریان اصولگرایی دعوت کرده و برخی هم پدیرفته اند که در آن حضور یابند.

خجسته پور بیان کرد: امیدواریم که این دو شورا که امروز هر یک در حال طی کردن مسیر خود هستند در نهایت با تدابیری که بزرگان این جریان در نظر می گیرند به یک لیست و مسیر واحد برسند. این دو مسیر هم که الان متفاوت است جای نگرانی ندارد، زیرا برخی احزاب، شورای ائتلاف را نپذیرفته و در کنار شورای وحدت هستند، امیدواری ما این است که در نهایت این دو طیف به وحدت نهایی برسند و دور نمایی هم که الان وجود دارد رسیدن به وحدت حداکثری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای وحدت جریان اصولگرایی وحدت حداکثری شورای ائتلاف مجلس یازدهم شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش از مهم‌ترین جلسات بوده و حضور افراد الزامی است.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش افزود: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به عارضه یابی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار رشت با گرامیداشت هفته معلم و روز بزرگداشت شهادت استاد مطهری بیان کرد: معلمان یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش به شمار می‌روند.

عاشوری با بیان اینکه معلمان معمار آینده نظام هستند، گفت: نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان هستند.

فرماندار رشت با اشاره به محرومیت‌های گیلان زیر پوستین سبز بیان کرد: گیلان در زیر پوشش سبز و طراوت دارای محرومیت در بخش‌های مختلف است.

عاشوری با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند، گفت: حل مشکلات کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی افزود: رفع نیازهای جامعه دانش آموزی سبب ارتقای سواد آموزشی می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به فاصله چند فرسنگی نسل امروز و دیروز بیان کرد: فاصله بین نسلی زیادی از لحاظ اندیشه‌ها، تفکرات و باورهای اعتقادی وجود دارد که خلاء ها باید آموزش پر شود.

عاشوری با تاکید بر به روز رسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان اضافه کرد: آموزش ّباید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیوند بین نسلی در آموزش و پرورش پر می‌شود، افزود: معلمان خلاء ها و شکاف‌های بین نسل‌ها را پر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی و ایجاد شبهات در بین دانش آموزان بیان کرد: فرهنگیان با علم روز و دانش به شبهات دانش آموزان پاسخ منطقی و مستدل دهند.

عاشوری با ارائه آماری از تعداد دانش آموزان در شهرستان رشت بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز رشتی در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای انجام آزمون نهایی آماده می‌شوند.

کد خبر 6092090

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج