Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: قریب به ۸۰ درصد مواد اولیه تولید چادر مشکی در کشور امکان تولید دارد و حتی ظرفیت رنگرزی آن در پتروشیمی کشور ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمد حیدری، جانشین سازمان بسیج اصناف در نشست خبری افتتاح خط تولید پارچه چادر مشکی کارخانه نای زرین خوانسار گفت: این کارخانه اولین کارخانه ای است که به شکلی کاملا شخصی بعد از یک دهه تعطیلی در 21 بهمن در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین سازمان بسیج اصناف افزود: در سازمان بسیج مستضعفین بسیج اصناف طرح جهش تولید را بر روی پارچه چادر مشکی متمرکز کرده تا در یک دوره پنج ساله با تکیه بر ظرفیت های داخلی بتوانیم در این موضوع به سمت خودکفایی در تولید چادر مشکی حرکت کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات اعلام شده بالای 80 درصد مواد اولیه تولید چادر مشکی در داخل کشور امکان تولید دارد و حتی مواد رنگرزی در پتروشیمی داخل کشور می تواند تولید شود.

 

حیدری تصریح کرد: نیاز کشور در سال برای تولید چادر مشکی 90 تا 100 میلیون متر پارچه چادر مشکی است و امیدواریم در راستای بیانیه گام دوم انقلاب بتوانیم به عنوان بزرگترین مصرف کننده چادر مشکی خودکفایی در این محصول را با حمایت از تولیدکنندگان رقم بزنیم و به سمت صادرات حرکت کنیم.

 

وی افزود: چادر مشکی تولید شده در کارخانجات داخلی قابل رقابت در کمیت و کیفیت با چادرهای خارجی است. در ابتدای سال از ظرفیت های فعال و نیمه فعال مراکزی در کشور و پنج کارخانه تولیدکننده این محصول برای تولید 30 میلیون طول پارچه مذاکره کرده ایم و امیدواریم با رفع موانع تولید در سال جهش تولید ظرفیت تولید این محصول را بالا ببریم.

 

حیدری اظهار کرد: بسیج اصناف توانسته است با چالش برق برای کارخانه ها مقابله کرده و این توانایی را دارد تا مشکلات بیمه و مالیات کارخانجات را حل و موانع تولید را از میان بردارد.

 

وی در مورد کارخانه نایین خوانسار گفت: برای راه اندازی این کارخانه با رویکرد اعتقادی حرکت کردیم و تلاش کردیم تا موانع تولید از میان برود. در کمتر از 10 روز پلمپ این کارخانه برداشته شد و در اولین مرحله تصفیه خانه ای مجهز در این کارخانه راه اندازی شد.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج اصناف بسیجی بسیج تولید چادر مشکی بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حبیبه هراتی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز، اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یکهزار تن زباله از سطح شهر تبریز جمع‌آوری می‌شود .

وی افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت آزمونه در ۲ منطقه زعفرانیه و رشدیه، جمع اوری پسماند خانگی به صورت شبانه از ساعت ۲۱ آغاز شده است و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

هراتی با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته افزود: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه اعلام کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

دیگر خبرها

  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران