Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «داریوش امانی» امروز (سه‌شنبه) پس از مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای رانندگان برون شهری افزود: این تفاهم‌نامه یکی از آرزوهای رانندگان برون‌شهری بود که بالاخره محقق شد.

وی گفت: شناسایی رانندگان مشمول دریافت این واحدهای مسکونی پیش از این انجام شده بود و به دلیل آنکه سازمان راهداری کارت هوشمند برای رانندگان صادر کرده، از همه شرایط رانندگان برون شهری و تعداد آنان مطلع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانی اظهار داشت: بر اساس پایش‌های انجام شده از بین ۶۳۸ هزار راننده برون شهری بار، مسافر و ترانزیت و همچنین بر اساس شرایط مندرج در طرح اقدام ملی مسکن، ۲۲۶ هزار راننده واجد شرایط شناخته شدند.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه‌داد: در فاز نخست، با شرکت عمران شهرهای جدید تفاهم‌نامه ساخت پنج هزار واحد قطعی شده و از یک ماه آینده در چند استان عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

امانی توضیح‌داد: رانندگان مشمول می‌توانند به تشکل‌های استانی خود مراجعه کنند، این تشکل‌ها نیز فهرست متقاضیان را به سازمان راهداری ارائه داده  و ما پس از پایش اولیه، فهرست را به معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی ارائه می‌دهیم.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه‌داد: قرار است تامین مسکن رانندگان دارای کارت هوشمند که نزدیک به ۲۲۶ هزار نفر و فاقد مسکن هستند در سه سال، انجام شود.

وی خاطرنشان‌کرد: البته تعدادی زیادی از این رانندگان در شهرهای کوچک هستند که به آنان زمین داده می‌شود، به رانندگان فاقد مسکن که در شهرهای بزرگ ساکن هستند نیز در قالب پروژه های مشارکتی، ساخت وساز مسکن انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری کشور صبح امروز  با حضور وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان وزارت‌ راه و شهرسازی برگزار شد.

 بر اساس این تفاهم‌نامه که بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منعقد شد ۲۲۶ هزار راننده اتوبوس، کامیون و ترانزینی تا سه سال آینده صاحبخانه می‌شوند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد اسلامی بنياد مسكن انقلاب اسلامی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد اسلامی بنياد مسكن انقلاب اسلامی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد اسلامی بنياد مسكن انقلاب اسلامی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی اخبار کنکور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راه و شهرسازی تفاهم نامه برون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین