Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۲۸۵۱....۹۱۰: با سلام با انتشار دفترچه‌ی ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۰ سن ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۲ سال ذکر شده در حالی که کمتر از ۵ ماه قبل به تازگی ۲۴ سال تصویب و در انتخاب رشته سال قبل اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا پیگیری شود.

۷۸۵۸....۹۱۲: سلام. لطفا مراتب را رسانه‌ای کنید تا در بودجه سال ۱۴۰۰ مراتب مورد توجه قرار گیرد. حدود ۵۰۰ هزار نفر مستحق یارانه بگیر پشت سایت مسدود سازمان یارانه که بایستی سازمان برنامه و بودجه اجازه بده و سایت بسته وزارت رفاه حدود یک سال است منتظر دریافت هستند، ولی هنوز گشایشی نشده است.

۶۳۳۱....۹۱۲:سلام، لطفا بررسی فرمائید چرا از روز شنبه در کرمان مرغ نیست وتوزیع نشده است؟ باتشکر

۱۵۲۳....۹۲۱: سلام... متاسفانه شاهد هستیم که پس از گذشت بیش از ۳ سال از فارغ التحصیلی تکنسین‌های سلامت دهان و دندان، هنوز این دانش‌آموختگان در بلاتکلیفی تمام به سر می‌برند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۳۶۶۴.....۹۱۴: با عرض سلام تورو خدا مارو از بلاتکلیفی در بیارید شما را به‌خدا این انصاف نیست سن کنکور فرهنگیان ۲۲ سال باشد به ما رحم کنید.

۱۸۱۶....۹۱۲: سلام. کماکان باگذشت ۳سال تکنیسین‌های سلامت دهان دربلاتکلیفی به سرمی‌برند لطفا پیگیری کنید.

۹۳۴۲....۹۳۹:سلام. خسته نباشید. شش ماه هست که ما سهام عدالت گذاشتیم برای فروش. به خدا قسم خیلی خیلی گرفتاریم با فروش سهام می‌خواهیم کسب درآمد کنیم. چرا اهمیت نمی‌دهند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۷۱۹۹....۹۲۱: سلام، من برنده رزروی تیبا در بهمن ماه هستم که سایپا تا ۱۴ بهمن فرصت داده بود پول را واریز کنم شوهرم ماشین زیرپامون رو فروخت وپول رو جور کرد ۱۲ بهمن رفتیم نمایندگی سایپا گفتند گفتند نمی‌شود، چون ظرفیت پر شده حالا من برنده بدون خودرو هستم! تو رو به خدا پیگیری کنید. ممنون

۲۷۸۷....۹۱۰: سلام. تورو خدا شرط سنی فرهنگیان رو زیادکنید. فقط برای عشق به فرهنگیان وخدمت به مردم درس خواندم تازه فهمیدم شرط سنی ۲۲ سال شده امیدمون ازدست رفت. حداقل دوسال که یه شرط سنی باشه. این همه خرج کردم منابع گرفتم مشاور گرفتم فقط برای فرهنگیان. تورو خدا پیگیری کنید. ازتون خواهش می‌کنم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان

جمعی از اساتید و دانشجویان پردیس شهیدباهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان، حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جمعي از اساتید و دانشجویان پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان، حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید این دانشگاه با حضور در جوار مرقد سردار دل‌ها سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی ضمن محومیت اقدامات وحشیانه دولت آمریکا در سرکوب دانشگاهیان حامی مردم مظلوم فلسطین، با سر دادن شعار‌ها و در دست داشتن پلاکارد‌هایی حمایت و همبستگی خود را با اساتید و دانشجویان آزادی خواه دانشگاه‌های غربی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز