Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امروز اولین هتل شهرستان ری با همکاری آستان حضرت عبدالعظیم (ع)  افتتاح می‌شود و حرکت خوبی در سند توسعه شهرستان است که به رشد گردشگری مذهبی کمک می‌کند. همچنین بیمارستان درمان سرطان با نام کوثر با همکاری آستان حضرت  عبدالعظیم (ع) و خیرین کلنگ زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی استانداری تهران، حسین توکلی کجانی امروز روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح‌های باقر شهر که با حضور استاندار تهران برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امروز در حوزه محیط ریست دو شرکتی که شاید بیش از چهار دهه در شهرستان ری ایجاد شده اند، برای کمک به رفع مشکلات زیست محیطی شهرستان پیشگام و به کمک مدیریت شهری با ایجاد بوستان و برای کنترل  شاخص‌های آلودگی آنلاین در این شهرستان پا پیش گذاشته اند.  
وی افزود: امروز اولین هتل شهرستان ری با همکاری آستان حضرت عبدالعظیم (ع)  افتتاح می‌شود و حرکت خوبی در سند توسعه شهرستان است که به رشد گردشگری مذهبی کمک می‌کند. همچنین بیمارستان درمان سرطان با نام کوثر با همکاری آستان حضرت  عبدالعظیم (ع) و خیرین کلنگ زنی می‌شود.  
فرماندار شهرستان ری خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی رغبت تولیدکنندگان و صنعتگران در این شهرستان به سرمایه گذاری بسیار بالا است به گونه‌ای که امسال با نام راهبرد جهش تولید نامگذاری شده است، عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شده است و طرحی با سرمایه‌ای  ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی در پنج و نیم هکتار مورد بهره برداری قرار گرفت.
توکلی کجانی بیان داشت: در مدیریت شهری تلاش کردیم یکهزار و ۷۰۰ میلیاردتومانی که در طول دولت تدبیر و امید از محل مالیات ارزش افزوده به شهرستان ری تخصیص داده شده است با اولویت بندی شهر‌ها توزیع شود.
وی افزود: در باقرشهر با همکاری شهردار این منطقه و مسئولان محلی، عمده این طرح‌ها در طول یکسال و در شرایط کرونایی با وجود محدودیت‌های مالی، افتتاح می‌شود.
فرماندار شهرستان ری گفت: ری با ظرفیت‌های مختلفی که دارد از شهرستان‌های ویژه تهران است و نگاه ویژه استاندار تهران به این شهرستان باعث شده تا همیشه مشکلات را با پیگیری‌هایی که از مدیران محلی  و عنایتی که در استان بوده است بتوانیم حل کنیم.  
وی بیان داشت: امسال در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با رشد سه برابری طرح‌های عمرانی در حوزه مختلف توسعه شهری و روستایی که عمده آن‌ها در باقرشهر در یک سال محقق شده است؛ نشان می‌دهد که عزم پیشبرد سیاست‌ها در مدیران شهرستان و نیز شهر‌های مختلف آن وجود دارد.  
توکلی کجانی اضافه کرد: افتتاح و بهره برداری از ۲۴۳ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، گردشگری و مذهبی با همکاری سایر دستگاه‌های شهرستان ری در این ایام را در دستور کار داریم.   بیشتر بخوانید:  فرماندار ری: ۸ هزار بسته معیشتی به خانوار‌های نیازمند اعطا شد   انتهای پیام/  برچسب ها: حسین توکلی کجانی فرماندار ری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین توکلی کجانی فرماندار ری همکاری آستان حضرت توکلی کجانی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران