Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشخصات عضو شورای شهر

موضوع تذکر

جزئیات

محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران

لزوم پاسخگویی شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر

شهرداری در گذشته به تذکرات اعضای شورای شهر پاسخ کوتاهی می‌داد هر چند که مورد قبول نبود اما حال هیچ پاسخی به تذکرات نمی دهد. از شهرداری می‌خواهم که در ماه‌های باقی مانده جدی تر به تذکرات پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران

لزوم پاسخگویی شهرداری به تذکرات اعضای شورای شهر

اگر در صحن شورای شهر تذکر بدهیم و پاسخ نگیریم، از سایر ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم. اگر پاسخ روشنی به موارد مطرح شده داده نشود از دکتر حناچی شهردار محترم تهران طرح سوال خواهم کرد.

موضوعاتی نظیر عدم رعایت اصول حقوقی در یکی از تفاهمنامه‌های منعقد شده در سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری، استخدام دستیاران مدیران شهرداری، روز بازارهای شهر تهران و وضعیت خانه نیما یوشیج از جمله مواردی هستند که درباره آنها در صحن شورا یه شهرداری تذکر داده شده اما تا کنون پاسخی درباره آنها دریافت نشده است.

افشین حبیب‌زاده، نایب رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران

لزوم حمایت و دفاع از شان و حیثیت کارکنان شهرداری تهران

در برخی مواقع شاهد هستیم که کارکنان شهرداری تهران در حین انجام وظیفه و زمانی که در برابر درخواست‌های خارج از چارچوب و مقررات افراد زیاده‌خواه ایستادگی می‌کنند، مورد اهانت قرار می‌گیرند و آنطور که شایسته و بایسته است از آنان در برابر فرد هتاک حمایت لازم صورت نمی‌پذیرد. شهردار تهران، از شان و حیثیت کارکنان قانونمند و شریف شهرداری تهران حمایت و دفاع لازم را انجام دهد.

محمدجواد حق‌شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران

تظلم‌خواهی از سرباز وظیفه راهور

شهرداری تهران موظف است برای حمایت معنوی و قانونی از پلیس راهور، نسبت به تظلم‌خواهی از سرباز وظیفه پلیس راهور که به واسطه اجرای قانون و انجام وظیفه مورد ستم از سوی نماینده مجلس واقع شده است، و انجام شکایت برای رسیدگی به این بزه آشکار که در روز روشن و در منظر مردم مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفته، اقدام کند.

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران

لزوم توجه به کرامت و حقوق انسانی مهاجرین و اتباع افغانستانی

متاسفانه طی روزهای گذشته، تصاویری از تجمع مهاجرین و اتباع افغانستانی در مقابل برخی شعب بانکی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که حکایت از مسدود شدن کارت‌های بانکی و قطع ارائه خدمات بانکی به این عزیزان حکایت داشت. با عنایت به اهمیت صیانت از کرامت و حقوق انسانی این عزیزان در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور درباره «لزوم توجه به کرامت و حقوق انسانی مهاجرین و اتباع افغانستانی در ارائه خدمات بانکی» به بانک صادرات تذکر می‌دهم.

کد خبر 582721 برچسب‌ها شهرداری شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران لزوم شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در این نشست تصمیم گیری شد دبیرخانه مجمع مشورتی دوره‌های مختلف شورا‌ها تشکیل و اعضای شورای پژوهش برای مرکز پژوهش‌های شهر بندرعباس انتخاب شود.

وی با بیان اینکه نشست دبیرخانه هر دوماه یکبار برگزار می‌شود، افزود: این دو موضوع می‌توانند در زمینه تصمیم گیری‌های کلان شهری کمک کنند.

نظری گفت: از تجربه، تخصص و ظرفیت‌های مشورتی اعضای دوره‌های گذشته در کمیسیون‌های مختلف استفاده می‌شود.

منتخب بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر و قشم در شورای اسلامی نیز گفت: منتخبان مردم در شهر و روستا با تصمیم گیری‌های خوب و بموقع خود در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌توانند اتفاق‌های خوبی رقم بزنند.

فاطمه جراره افزود: شورا‌ها برای پیشبرد اهداف نظام نقش مهمی دارند و قانون گذار نیز برای آنها وظایفی را تعیین کرده است.

همچنین در این نشست اعضای دوره‌های گذشته و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس به تبادل تجربیات پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • یک مرزبان در بانه به شهادت رسید
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس