Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:16:49 GMT

رشد ۴۱ درصدی اسناد صادره در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۴۲۲۸

رشد ۴۱ درصدی اسناد صادره در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهریاری مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان از افزایش ۴۱ درصدی اسناد مالکیت خبر داد و گفت : امسال بیش از ۲ هزار سند مالکیت تک برگ در استان صادر شده است.

او افزود : ازاین تعداد ۲ هزار و ۹۰۰ مورد مربوط به اراضی دولتی ومابقی مربوط به اشخاص بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری از افزایش۲۲ درصدی پرونده های مختومه در استان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال ۴ هزار و ۵۹۸ پرونده اجرایی رامختومه کرده ایم که تحول بزرگی است.

بیشتر بخوانید

 تعویض اسناد دفترچه‌ای املاک با اجرای قانون کاداست

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک در ۴ بخش اسناد، املاک، ثبت شرکت‌ها و موسسات و اجرای مفاد اسناد رسمی فعالیت می‌کند، افزود: در استان خراسان جنوبی ۱۰ واحد ثبتی، ۴۸ دفتر اسناد رسمی، ۵۰ دفتر ثبت ازدواج و ۱۵ دفتر ثبت طلاق در سطح استان وجود دارد.

او ادامه داد:در بحث بایگانی الکترونیکی اسناد تاکنون بیش از ۷ میلیون پرونده در استان به غیر از شهرستان بشرویه انجام شده و تاپایان سال در این شهرستان هم کار به اتمام می‌رسد.

کمبود نیرو دلیل نبوداداره ثبت اسناد در درمیان و خوسف

شهریاری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گفت: تشکیل اداره ثبت اسناد و املاک در دو شهرستان درمیان و خوسف از سنوات گذشته تصویب شده است ، اما به دلیل عدم استخدامی در سال‌های اخیر و نبود سهیمه استخدامی اداره ثبت اسناد در خوسف و درمیان راه اندازی نشده است.

او افزود : به محض جذب نیرو و فراهم شدن شرایط این اداره تشکیل و راه اندازی می‌شود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گفت: در کل استان اداره ثبت اسناد و املاک با ۱۴۸ نیرو اداره می‌شود و به دلیل محدودیت قانونی نمی‌توانیم کارمندی را به سایر شهرستان ها بفرستیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت اسناد اسناد و املاک ثبت اسناد و املاک اداره ثبت اسناد کل ثبت اسناد املاک استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد

سرما و یخبندان از اواسط هفته میهمان برخی شهرهای خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، فاطمه زارعی اظهار کرد: بر اساس الگو، داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی، تا اواخر روز سه‌شنبه جوی نسبتاً پایدار و یکنواخت را در استان شاهد هستیم.

وی گفت: به لحاظ افزایش دما تا اواسط هفته‌جاری روند افزایش دما را خواهیم داشت، اما حداقل دما تا صبح سه‌شنبه کاهشی خواهد بود.

کارشناس مسئول هواشناسی استان خراسان‌جنوبی افزود: از صبح سه‌شنبه روند کاهشی دما را خواهیم داشت، به‌طوری که در شهرستان سربیشه، مناطق کوهستانی شهرستان قاین، شهرستان‌های درمیان، بیرجند، حاجی‌آباد، سرایان و فردوس وقوع یخبندان و حداقل دمای صفر درجه قابل پیش‌بینی است.

وی از کشاورزان درخواست کرد تا جهت حفاظت محصولات باقی و گلخانه‌ای تمهیدات لازم را انجام دهند.

کد خبر 749038

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد