Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@08:42:24 GMT

بودن یا نبودن بسته بندی؟ سوال اینجاست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۴۲۹۶

بودن یا نبودن بسته بندی؟ سوال اینجاست؟

شاید این مثالی که میزنم عجیب به نظرتان برسد، اما بسته بندی همانند لباس کالای شماست. تصور کنید فردی برای حضور یافتنن در یک جلسه یا حتی برای قدم زدن در خیابانی لباس بر  تن نداشته باشد، قطعا افراد موجود در این مکان ها نگاه و طرز فکر خوبی نسبت به آن شخص نخواهند داشت. آری، بسته بندی نیز همانند یک لباس می تواند به کالای شما شخصیت بدهد و طرز فکرها و دیدگاه ها را نسبت به آن تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش بسته بندی در دنیای امروز 

با پیشرفت تولیدکنندگان در زمینه های تولیدات مختلف، نیاز بسته بندی بیش از پیش احساس می شود پس می دانیم که در کنار کیفیت یک کالا، بسته بندی آن جزو  بخش های اساسی محسوب می شود.

شاید با خودتان بگویید چرا یک محصول به فروشی استثنائی می رسد اما کالاهای دیگر با داشتن همان کیفیت در آن رده قرار نمی گیرند؟ جواب اینجاست: اگر دو محصول از نظر کیفی در یک سطح باشند، محصولی بیشتر نظر مصرف کننده را جلب می کند که بسته بندی آن جلوه بیشتری داشته و می تواند مدت زمان بیشتری در ذهن مخاطب باقی بماند با این کار شناخت و پیدا کردن آن در قفسه های فروشگاه سریعتر اتفاق می افتد.

رابطه بسته بندی با فروش

افزایش فروش محصولات یک تولید کننده، اصلی ترین موضوع برای او محسوب می شود زیرا هر تولید کننده در هر حوزه ای که فعالیت می کند خواستار آن است که محصولاتش فروش خوبی داشته باشند که او به در آمد بالایی دست یابد حال اگر محصول شما در کنار کیفیتی که دارد شکل ظاهری خوب و دل نشینی نداشته باشد در زمینه فروش به صورت عکس، عمل می کند.

 بنابراین، بودن یک پک جذاب برای کالای شما مهم ترین راهکار کسب در آمد و بازاریابی است. اگر تولید کننده ایی در بخش کالاهای صادراتی هستید مطمئنا به اهمیت بسته بندی واقفید که زیبایی و کیفیت آن حرف اول را در این زمینه می زند.

مزایای بسته بندی خوب

بسته بندی، خوب و مناسب است که بتواند نیازها و خواسته های مصرف کننده ها را تامین کند. یک پک مناسب می تواند محصول شما را از گزند آسیب های موجود همچون شکستگی و فاسد شدن در حیطه مواد غذایی دور کند. بسته بندی خوب به توزیع راحتر کالا کمک کرده و هم چنین حمل ونقل آن را نیز تسهیل می بخشد. اگر دوستدار محیط زیست هستید  به یاد داشته باشید استفاده از پک های کارتنی در حفظ محیط زیست اهمیت ویژه ای  دارند.

تاثیر بسته بندی در برند سازی

برند سازی و بسته بندی دو امر جدا نشدنی هستند زیرا که بسته بندی می تواند تاثیر شگرفی بر روی برند سازی یک محصول بگذارد. اگر در پی ایجاد روشی برای ساختن یک هویت برای کالای خود هستید از طراحی های جذاب غافل نشوید، برای پیداکردن جایگاه ویژه در مقوله پک سازی می بایست روی تیم طراحی خود بیشتر کار کنید زیرا مشتری در وهله اول مجذوب طرح، رنگ روی جلد کالا می شود.

هماهنگی رنگ و مکمل بودن آن ها در کنار طراحی فوق العاده این شانس را برای دیده شدن و فروش بالا به محصول شما می دهد. داشتن ایده های فکر شده که از ذوق و سلیقه ای خاص برانگیخته می شود به برند شدن محصول شما در بازارهای جهانی کمک می کند.

شما به عنوان یک تولید کننده باید روی بسته بندی وقت بیشتری بگذارید و برای برجسته سازی کالای خود به دنبال یافتن چیزی باشید که پک محصول شما را نسبت به رقبایتان متمایز کند.

بهترین بسته بندی کالا و محصول

امروزه شرکت های بسته بندی متعددی در این زمینه فعالیت کرده و از مواد اولیه مختلفی همچون چوب، کارتن و مقوا، نایلون و پلاستیک، فلز و شیشه به نسبت نیاز محصول استفاده می نمایند که دارای نمونه عکس های بسته بندی بسیاری هستند که می توانید با مشاهده آنها بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

مقرون به صرفه ترین آنها و به نوعی پرکاربردترینشان  از جنس کاغذ می باشد که به صورت لمینتی  تولید می نمایند را می توانید در شرکتهای کارتن سازی و جعبه سازی بررسی کنید.

2121

کد خبر 1482395

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تولید کننده محصول شما بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست

دریافت 12 MB

صدای طوطی ها و شر شر فواره ها سمفونی رایج تمام کاخ موزه های تهران است. از در ارگ که وارد شوید چشمانتان بر روی استخری پر از فواره سر می‌خورد و به ایوانی مرتفع می‌رسد که پارچه هایی بلند مثل گوشواره هایی از جنس الیاف طبیعی از دو طرفش آویزان است و بر روی تخت مرمرین بزرگی سایه افکنده.

می‌گویند فتحعلی شاه با الهام گرفتن از تخت حضرت سلیمان که بر روی دوش دیوان و پریان قرار داشته دستور می‌دهد این تخت را از مرغوبترین سنگ مرمر معادن یزد در اصفهان حجاری و به شکل سکویی دیواره دار بلند در وسط ایوان قرار دهند. تا بر روی آن جلوس کنند و دیوان و پریان از او محافظت کنند.

ایوان تخت مرمر محل برگزاری مراسم بارعام (تشریفات، سلام و سایر مراسم رسمی) و تاجگذاری بوده و پادشاهان قاجار در این مکان به مراسم سلام می نشستند و طبقات مختلف مردم را در مواقع خاص بار عام می دادند. سابقه این رسم چند هزار ساله را می توان در دوره های مختلف تاریخی ایران دید.

از پلکان کنار عمارت که بالا بروید دو ستون مرمری مانند دختران خجالتی در پشت پارچه ها پنهان شده اند که از شگفتی‌های این عمارت هستند. بر اساس روایت‌ها آغا محمد خان قاجار پس از تصرف شیراز و ویران کردن قصر وکیل آن‌ها را به تهران منتقل می‌کند. اما کسی نمیداند این دو ستون یکپارچه ۶ متری با این وزن سنگین چگونه در آن دوران از شیراز به تهران رسیده اند!؟کسی چه می داند!

کد خبر 847607 برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری سفر - گردشگری

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده