Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان مورخ ۱۴ بهمن ماه / کشف قریب بر یک تن و ۷۰۰ کیلو مواد افیونی از مخفیگاه قاچاقچیان تا اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان در ایرانشهر

کشف قریب بر یک تن و ۷۰۰ کیلو مواد افیونی از مخفیگاه قاچاقچیان

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف قریب بر یک تن و 700 کیلو گرم مواد مخدرتوسط جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سردار احمد طاهری» اظهار داشت: تکاوران پلیس استان در راستای مقابله و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از قاچاق مواد مخدر توسط سوداگران در جنوب استان که قصد انتقال محموله مواد افیونی را از شهرستان های "سراوان،هیرمند و مهرستان" به استان و سپس به مرکز کشور داشتند مطلع و اقدامات گسترده اطلاعاتی و انتظامی را برای شناسایی عاملان و کشف مواد مخدر به مرحله اجرا گذاشتند.
وی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی این شهرستان ها با هدایت اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان محل تحرک و تردد قاچاقچیان را تحت نظر و رصد خود قرار دادند و موفق شدند به سرنخ هایی برای شناسایی قاچاقچیان برسند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت ماموران پس از چند روز کار گسترده انتظامی و به صورت شبانه، ضمن حضور در محل و مخفیگاه قاچاقچیان با سوداگران مرگ درگیر که پس از ساعتی درگیری قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و به سمت مناطق صعب العبور متواری شدند، که در پاک سازی از محل وبازرسی 4 دستگاه خودروی آنان موفق به کشف یک تن و 656 کیلو و680گرم مواد مخدر شامل، یک تن و 293 کیلو و 380 گرم تریاک و 363 کیلو و 300 گرم حشیش شدند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه 2 نفر از سوداگران مرگ در عکس العمل سریع ماموران دستگیر شدند، بیان داشت: تلاش برای دستگیری دیگر قاچاقچیان به طور جد در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار دارد.
سردار طاهری در پایان با اشاره به موفقیت های اخیر پلیس سیستان و بلوچستان در کشف و انهدام باندهای بزرگ مواد مخدر در استان، خاطر نشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی استان بوده و به قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این استان به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد، فعالیت و یا تحرکی را انجام دهند و پلیس استان به طور جد در مقابله با این پدیده خانمان سوز ایستاده و خواهد ایستاد.

 

کشف 53 تن سیمان قاچاق در محور "چابهار- پیر سهراب"

 

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از توقیف 2دستگاه تریلی با 53 تن سیمان قاچاق در محور "چابهار- پیر سهراب" خبر داد.
سرهنگ "حیدر علی کیخائی مقدم" بیان داشت: در راستاي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و مقابله با قاچاق کالا، مأموران پاسگاه پیر سهراب شهرستان چابهار حين کنترل خودرو های عبوری در محور "چابهار- پیر سهراب" به 2دستگاه خودروی تریلی کشنده حامل سیمان مشکوک و آنان را متوقف کردند.
وي بیان داشت: مأموران، پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آنان، 53 تن سیمان قاچاق و فاقد مجوز قانوني را کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 318 میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ کیخای مقدم با اشاره به شناسایی 2 فرد متخلف در این رابطه، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت هاي اقتصادي غيرقانوني مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان در ایرانشهر

 

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح مشترک ارتقاء امنیت و دستگیری 9سارق در توسط پلیس شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسن کیخا  با اعلام این خبر بیان داشت: به منظور ارتقای امنیت وآرامش شهروندان ایرانشهری طرح عملیاتی دستگیری سارقان  توسط واحد عملیاتی انتظامی شهرستان و پلیس امنیت عمومی استان بصورت مشترک برگزار شد.
وی با اشاره به تعامل وهمدلی بین واحدهای مختلف پلیس بیان داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی سارقین در شهرستان با مرجع قضایی هماهنگی های لازم معمول و نیابت ورود به مخفیگاه ها مجرمان اخذ شد.
سرهنگ حسن کیخا در ادامه گفت: واحدهای عملیاتی پلیس امنیت عمومی و انتظامی ایرانشهر در چند عملیات همزمان  و غافلگیرانه وارد مخفیگاه سارقان  شده و آنها را دستگیر وتحویل قانون دادند.
وی خاطرنشان کرد: در این مأموریت تعداد 9  نفر سارق طی چند عملیات دستگیر و مقادیری اموال سرقتی از آنها کشف شد.
سرهنگ کیخا  با تأکید بر ادامه روند اجرای این طرح های ضربتی گفت: پلیس با جدیت وتلاش شبانه روزی امنیت وآرامش شهروندان را تأمین و حفظ کرده و ادامه این روند تا پایان سال در دستور کار پلیس می باشد.

 

دستگیری عاملان تیراندازی هامون در کمتر از 3 ساعت

 

عاملان تیراندازی به سوی خودروی شهروندی در شهرستان هامون کمتر از 3 ساعت شناسایی و دستگیر شدند .

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ "غلامرضا شهرکی" اظهار داشت: نهم بهمن ماه در پی اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 شهرستان هامون مبني بر وقوع يک فقره تیراندازی با سلاح کلت کمری منجر به ایراد خسارت به خودروی شهروندی درشهرستان هامون در يکي از روستاهای توابع شهرستان ، موضوع به صورت ويژه تحت پیگرد قضائی و انتظامی ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: به منظور دستگیری عاملان این اقدام تحقیقات تخصصی و شبانه روزی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته ضمن کشف پوکه های شلیک شده، هویت متهمان برای ماموران محرز و 3 نفر از عاملان تیراندازی در کمتر از 3 ساعت طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی هامون با بیان اینکه علت ارتکاب جرم، اختلافات قبلی عاملان تیراندازی با شاکی بوده است، خاطر نشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای کشف سلاح بکار رفته در تیراندازی ادامه دارد.
سرهنگ شهرکی در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار تمام با افرادي که قصد ايجاد ناامني و رعب و وحشت در شهرستان داشته برخورد قاطع و قانوني می کند،گفت: از همه شهروندان انتظار می رود جهت حل و فصل دعوی و اختلافات خود به مراجع قضائی و قانونی مراجعه کنند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلیس استان موفقیت های اخیر سوداگران مرگ مخفیگاه قاچاقچیان سیستان و بلوچستان عاملان تیراندازی ماموران انتظامی سوداگران مرگ مواد افیونی طرح عملیاتی مواد مخدر اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی