Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:35:43 GMT

۹۰ درصد تعهدات اشتغال شهرستان ری محقق شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۴۶۲۱

۹۰ درصد تعهدات اشتغال شهرستان ری محقق شده است

گروه استان‌ها- استاندار تهران گفت: افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان ری با اشتغال‌زایی ۱۱۸۳ نفر این شهرستان را به رتبه نخست اشتغال‌زایی در استان تهران در سال ۹۹ تبدیل کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز در آیین افنتاح پروژه‌های عمرانی باقرشهر که با حضور محمد نجار رئیس سازمان مدیریت بحران، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه ری، امین بابایی بخشدار کهریزک و دیگر مسئولان برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: با توجه به اینکه خمیرمایه انقلاب اسلامی ایران مسائل فرهنگی بوده اما از بدو انقلاب سعی شده به توسعه عمران و آبادانی این کشور نیز نگاه همه جانبه‌ای صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رشد علمی، فرهنگی و پژوهشی کشور زبانزد جهانیان است افزود: همچنان که در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به آن اشاره شده کشوری که از ظرفیت اقتصادی قوی برخوردار باشد قطعا گام‌های مهم و موثری را در مسیر ایجاد اشتغال و جهش تولید برخواهد داشت.

استاندار تهران در ادامه گفت: افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان ری با اعتباری بالغ بر 2 هزار 760 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 1183 نفر این شهرستان را به رتبه نخست اشتغال‌زایی در استان تهران در سال 99 تبدیل کرده است.

1000 پروژه محرومیت‌زدایی در استان فارس به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود10 هزار بسته معیشتی تا پایان دهه فجر در اردبیل توزیع می‌شودبهره‌برداری از 21 طرح صنعتی و معدنی سیستان و بلوچستان در دهه فجر

محسنی بندپی بیان کرد: نگاه ما به ری به تعبیر مقام معظم رهبری "قبله تهران" توجه ویژه به همه ابعاد توسعه‌ای به ویژه مسائل و معضلات زیست محیطی است.

وی ادامه داد: دو پروژه در شهرستان ری داریم که عمده‌ترین آن پروژه‌های فرهنگی و مذهبی است و در کنار آن توجه جامع و علمی به همه ابعاد توسعه‌ای صورت‌ گرفته است.

استاندار تهران سپس ضمن قدردانی از مسئولان در اجرای طرح "شهید سلیمانی" گفت: در راستای شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت‌های ویژه از بیماران مبتلا به کووید 19 اقدامات بی‌بدیلی صورت‌ گرفته که باید در زمینه مدیریت بحران نیز این امر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتغال زایی شهرستان ری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود

محمد فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شعارهای جدید وزیر علوم مبنی بر اشتغال‌پذیری است، اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه‌ها نمی‌توانند رشته‌ای را راه اندازی کنند مگر اینکه پیوست اشتغال پذیری داشته باشند.

وی ادامه داد: به عبارتی هیچ رشته‌ای بدون تضمین شغلی نباید دایر شود و دانشگاه‌ها موظف هستند ک پیوست اشتغالپذیری دریافت کنند و دانشگاه اصفهان هم این موضوع را پیگیری می‌کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان خاطر نشان کرد: در حوزه پژوهش و فناوری به تازگی وزارت علوم بسته مهارت‌آموزی و اشتغال را به دانشگاه‌ها معرفی کرده است که شامل ۱۵ واحد درسی، کاربینی، کارآموزی، کارورزی، مهارت‌های نرم شغلی و کارآفرینی که دانشگاه موظف هستند در برنامه درسی با هدف بالا بردن مهارت‌ها قرار دهد.

وی افزود: در آذرماه سال گذشته در استان اصفهان کارگروهی به نام «پیاده سازی آمایش و طرح تحول آموزش عالی» شکل گرفت که متشکل از روؤسای دانشگاه‌ها بود و در دور اول راه‌اندازی سامانه‌ای رشته‌های تحصیلی، رشته‌هایی که سه سال پذیرش آنها کمتر از ۶۰ درصد ظرفیت اعلام شده در تحصیلات تکمیلی داشته باشند و رشته‌های کارشناسی که کمتر از ۴۰ درصد پذیرش داشته باشند توسط وزارتخانه تغییر پذیرش دادند.

فرامرزی با بیان اینکه در استان اصفهان نزدیک ۲۸ درصد رشته‌های کارشناسی ارشد موجودیت دارند، گفت: حدود ۲۷ رشته در سال ۱۴۰۳ حذف شده است. در دکتری ۱۰ درصد رشته ها تحقق پذیرش خوردند و ۲۸ درصد رشته در کارشناسی ارشد و ۳۰۰ کد رشته در کارشناسی دانشجو ندارد و استقبالی از سمت جامعه نمی‌شود و این توقف پذیرش یا کاهش ظرفیت از همه گروه‌ها بوده و گروه علوم انسانی بیشتر است.

کد خبر 6093318

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود