Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس کالیفرنیا مردی را به ظن قتل دو زن دستگیر کرده است. وی تصاویری از اقدام جنایت‌کارانه خود را در فیس‌بوک به صورت زنده پخش کرد.

در این تصاویر این مرد با یک اسلحه قابل مشاهده است و دو زن که توسط وی به قتل رسیده‌اند بی حرکت بر روی کف یک آپارتمان افتاده‌اند.

این مجموعه آپارتمانی محل سکونت افراد بی خانمان و خانواده‌های کم درآمد بوده و ماجرای این قتل روز یکشنبه پس از آن افشا شد که زنی با مشاهده پخش زنده قتل مذکور در فیس‌بوک با پلیس تماس گرفت و آنها را از ماجرا مطلع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد قاتل بعد از شلیک به دو زن خود را در آپارتمان محل قتل محصور کرده بود و پس از آنکه مذاکره با قاتل بی نتیجه ماند، پلیس به زور و با پرتاب گاز اشک‌آور، بمب‌های آتش زا و شیمیایی وارد آپارتمان محل قتل شد. هویت افراد مقتول و انگیزه قتل آنها هنوز توسط پلیس افشا نشده است.

قاتل ۲۹ ساله که ریموند مایکل وبر نام دارد، به جرم قتل درجه اول در دادگاه محاکمه خواهد شد. در عین حال اقدام وی برای پخش زنده اقدامات جنایت‌کارانه وی موجب انتقادهای تازه از فیس‌بوک شده است.

کارشناسان می‌گویند پخش زنده فیس‌بوک در ماه‌های اخیر بارها مورد سوءاستفاده خلاف‌کاران و مجرمان قرار گرفته و آنها تصاویری زننده و جنایت‌کارانه از اقدامات خود را به همین شیوه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند. در عین حال فیس‌بوک تلاش جدی برای شناسایی و حذف این تصاویر انجام نمی‌دهد و همین بی توجهی تبعات خطرناک اجتماعی و فرهنگی در جامعه آمریکا به همراه آورده است./ مهر 




 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پخش زنده فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد

رئیس‌جمهور ونزوئلا سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی توسط نیروهای پلیس این کشور را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا خاطرنشان کرد: ما سرکوب جوانان آمریکایی توسط نیروهای پلیس این کشور را که برای محکوم کردن نسل‌کشی علیه فلسطینیان بیرون آمده‌اند، محکوم می‌کنیم.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین تاکید کرد: احترام کامل خود را به جوانان آمریکایی اعلام می‌کنیم. آنها در مبارزه خود برای برقراری صلح مستحق احترام هستند.

مادورو از جوانان سراسر جهان خواست تا به خیابان‌ها بیایند و نسل‌کشی علیه ملت فلسطین را محکوم کنند.

دانشجویان آمریکایی ۱۸ آوریل جاری در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک برای اعلام مخالفت خود با جنگ علیه نوار غزه تجمع کرده و از مدیران دانشگاه خود خواستند همکاری‌های آکادمیک‌شان با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و سرمایه‌های خود را از شرکت‌هایی که حامی اشغال اراضی فلسطینی هستند، خارج کنند.

پس از مداخله نیروهای پلیس و بازداشت ده‌ها دانشجوی آمریکایی، خشم در دانشگاه‌های این کشور گسترش یافته و تظاهرات به ده‌ها دانشگاه دیگر در ایالت‌های مختلف این کشور رسید.

در ادامه جنبش دانشجویی بی‌سابقه‌ای در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکایی به دانشگاه‌های کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آلمان کشیده شد و همگی آنها اکنون شاهد برگزاری تظاهرات‌هایی در حمایت از ساکنان غزه و درخواست برای توقف جنگ در این منطقه و تحریم شرکت‌هایی هستند که سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم