Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:26:31 GMT

روند ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان افزایشی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۴۹۸۴

روند ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان افزایشی شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان شکرالله سلمان‌زاده سه‌شنبه اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ مورد جدید مثبت کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان شناسایی شد که شامل ۱۸ نفر در آبادان،هشت نفر در خرمشهر و ۳۵ نفر در شادگان می باشند.

 وی افزود:از این افراد ۵۴ نفر به صورت سرپایی درمان و هفت نفر در بیمارستان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان موارد مثبت کووید ۱۹ بستری در بیمارستان در این منطقه را  ۴۳ بیمار اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ پس از بهبود از بیمارستان مرخص شدند ضمن اینکه در این مدت مورد فوتی گزارش نشده است.

وی کاهش استفاده از ماسک و رعایت نکردن موارد بهداشتی در شهرستان‌های آبادان، شادگان و  خرمشهر را دلیل اصلی افزایش شمار مبتلایان به کرونا اعلام کرد و اظهار داشت:تنها راه در امان ماندن از ابتلا به این بیماری مهلک استفاده حداکثری افراد از ماسک، دوری از اجتماعات و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

علاوه بر آبادان شهرستان های اهواز، امیدیه و مسجدسلیمان در استان خوزستان به وضعیت زرد کرونایی برگشته اند.

بیمارستان طالقانی آبادان محل بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در منطقه جنوب غرب خوزستان است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارایه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آبادان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آبادان کرونا ویروس کرونا آبادان اخبار کنکور کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.
به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش باد‌های جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گردوخاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.
همچنین طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.
از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.
شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۶ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر