Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:23:41 GMT

بیم و امید در صحبت‌های پزشک معالج انصاریان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۵۰۱۹

بیم و امید در صحبت‌های پزشک معالج انصاریان

به گزارش ایرنا، «سید محمدرضا هاشمیان» امروز «سه‌شنبه» در خصوص آخرین وضعیت علی انصاریان، اظهار داشت: بیماری کووید ۱۹ شدت بسیاری در بدن او داشت. سی تی اسکن وی نشان داد که نواحی قائده ریه در بر گرفته شده و در سمت راست ریه پیشکسوت پرسپولیس فیبروز تشکیل شده بود. او به بیمارستان فرهیختگان مراجعه و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از دو روز تهویه مکانیکی غیرتهاجمی برای او شروع شد. روز گذشته شرایط نسبتا پایداری با تهویه غیرتهاجمی داشتند. اگر این تهویه برای وی برقرار نمی‌شد، از نظر اکسیژن رسانی؛ ریه کارایی نداشت.

او ادامه داد: انصاریان شب گذشته حدود ساعت هشت دچار تنگی نفس فزاینده و افت اکسیژن رسانی خون و افزایش تعداد تنفس شد. راهی هم جز اقدام تهاجمی برای ایشان و وصل کردن به دستگاه تهویه مکانیکی وجود نداشت. عکس‌های ریه‌ای که بلافاصله از وی گرفته شد، جالب نبود. امروز عکس ها از دیشب بهتر است اما شرایط کمی پیچیده است.

پزشک معالج علی انصاریان عنوان کرد: او هیچگونه شواهدی از مشکلات قلبی ندارد و آمبولی و یا لخته خون در شریان ریوی وجود ندارد. اندام‌های دیگر هم دچار لخته نبودند. البته عفونت‌های دیگری هم در کار هستند و دچار ویروس دیگری هستند که آن را در روزهای گذشته درمان کردیم.

هاشمیان خاطرنشان کرد: از داروهایی که برای دیگر بیماران کرونایی در ایران استفاده می شود، برای او هم استفاده شده است. داروها، فشار خون را افزایش می دهند و امیدواریم نقایصی در دیگر ارکان ها اتفاق نیفتد. اگر اکسیژن رسانی بالا بیاید، وضعیت خوب است در غیر این صورت وضعیت بسیار خطرناک خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: انصاریان افزایش ضربان قلب داشت که از دیشب شدت بیشتری گرفته اما خدا را شکر آمبولی ریه به وجود نیامد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فشار خون علی انصاریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فشار خون علی انصاریان ویروس کرونا فشار خون علی انصاریان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین

سقوط تیر برق پوسیده در یکی از محلات شهر  قزوین به ۲ دستگاه خودرو آسیب جدی وارد آورده اما تلفاتی به همراه نداشته است.

براساس اظهارات شاهدان، یکی از کارگران اداره برق قزوین برروی این تیر در حال انجام کار بوده که پس از سقوط، به بیمارستان منتقل شده است.

مجید بی گناه مدیر امور برق جنوب قزوین علت وقوع این حادثه را پوسیدگی پایه تیر برق اعلام کرد و گفت: به طور معمول پایه تیر‌های برق بازدید دوره‌ای می‌شوند و قبل از انجام عملیات نیز آن را اصلاح می‌کنیم، اما بعضی پایه‌ها در داخل زمین دچار پوسیدگی می‌شوند و قابل رویت هم نیستند.

بر اثر این سقوط این تیر برق ۲ دستگاه خودروی کوییک و ال ۹۰ دچار خسارت شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • آبگرفتگی و نبود سیستم دفع آب‌های سطحی در برخی از معابر مرودشت + فیلم
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد