Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@10:22:21 GMT

۲۲ خانه ورزش روستایی در بوشهر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۵۰۴۰

۲۲ خانه ورزش روستایی در بوشهر افتتاح می‌شود

احمد بهروزیان‌فرد روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار به تجهیز این خانه‌های ورزش روستایی تخصیص یافته است که هر ۱۰ شهرستان استان را دربر می‌گیرد.

وی ادامه داد:  تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی شامل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، میز شطرنج، توپ والیبال، توپ فوتبال ، لباس ورزشی و سایر ابزار ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: بوشهر تا سال ۹۲ فاقد خانه ورزش روستایی بود که با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در هفت سال گذشته ۱۲۵ خانه ورزش روستایی در این استان راه‌اندازی و تجهیز شد و با افتتاح خانه‌های جدید تا ۲ هفته آینده شمار این مراکز در استان بوشهر در مجموع به ۱۴۷ خانه افزایش می‌یابد.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه راه‌اندازی و تجهیز این خانه‌های ورزشی با هدف ایجاد نشاط، شادابی و توسعه تندرستی در بین روستاییان انجام می‌شود، یادآور شد: به طور میانگین هزینه اختصاص یافته به هر خانه ۱۰ میلیون تومان است.

 وی اعلام کرد: در زمان حاضر سرانه فضای ورزشی استان بوشهر ۱.۱۴ متر مربع است که نسبت به زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید بیش از ۲ برابر رشد داشته است.

برچسب‌ها بوشهر دولت تدبیر و امید افتتاح طرح بهمن دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دولت تدبیر و امید افتتاح طرح بوشهر دولت تدبیر و امید افتتاح طرح بهمن دهه فجر اخبار کنکور ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • 615 ورزشگاه ورزشی در کردستان ثبت شد
  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • ۲ طرح ورزشی در بخش تبادکان مشهد افتتاح شد
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد