Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار خانوار ایلامی معادل ۲۰ درصد جمعیت استان از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، گفت: تعامل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به مددجویان کمیته امداد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، صبح امروز(۱۴ بهمن) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: کمیته امداد استان در طول سال جاری با اجرای رزمایش ها و پویش های مختلف مردمی، گام های خوبی را در راستای کمک به مددجویان تحت پوشش در شرایط شیوع کرونا برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« قنبر موسی نژاد» با بیان اینکه فعالیت ها و خدمات کمیته امداد دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: همه مردم  به نوعی از مسئولان توقع خدمات دارند و تلاش می شود که با تعامل همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی، خیرین و نیکوکاران  و سایر اقشار مختلف مردم، زمینه ارائه خدمات بهتر به افراد تحت پوشش این نهاد فراهم شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام یادآور شد: شاد کردن فرزندان یتیم توفیقی است که نصیب هر کسی نخواهد شد، امید است که با همکاری و تعامل هر چه بیشتر سازمان ها و دیگر نهاد از جمله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد زمینه ارائه خدمات بهتر به  ایتام و زنان سرپرست خانوار فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر  بیش از ۳۲ هزار خانوار در استان ایلام از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، ابراز کرد: این میزان خانوار تحت پوشش حدود ۲۰ درصد جمیعت استان را تشکیل می دهد که با توجه به میزان بالای خانوارهای تحت پوشش نسبت به جمعیت، حمایت و تعامل سایر نهادها و خیرین برای ارائه خدمات امری لازم و ضروری است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۳ هزار و ۲۰۰ زن سرپرست خانوار در استان ایلام تحت حمایت خدمات این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: همچنین بیش از ۲ هزار فرزند یتیم از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند اما با توجه به شرایط کرونا و مشکلات اقتصادی، نیازمند همراهی سایر اقشار برای ارائه خدمات به این عزیزان هستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ابراز کرد:  افتتاح و واگذاری بیش از 300 واحد مسکونی برای نیازمندان استان، راه اندازی طرح ها و کارگاه های اشتغال زایی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، راه اندازی مراکز توانبخشی و آموزشی، توزیع سبدهای غذایی و سبدهای بهداشتی، افتتاح راههای روستایی و طرح های هادی روستایی از جمله این برنامه ها هستند.

 

موسی نژاد با تقدیر از فعالیت های کانون های مساجد و تعامل با کمیته امداد، خاطرنشان کرد: زمینه های فعالیت گسترده تر با کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر استان فراهم است و می توان در زمینه های فرهنگی و کمک های مومنانه و آموزش در مناطق روستایی تعامل گسترده ای بین این دو نهاد انجام شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانوار کمیته امداد ایلام کانون های مساجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خدمات کمیته امداد ارائه خدمات استان ایلام تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جلسه هم‌اندیشی در جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور ،معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران ،معاونان ،مدیران ،روسای ادارات اجرایی وکارشناسان اکرام کمیته امداد استان به صورت ویدئو کنفرانس در ساری برگزار شد .

 میثم معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت:به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی با بیان اینکه با شناساندن فعالیت ها و ایجاد اعتماد در حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم  خاطرنشان کرد: ۲۲۰  حامی  ایرانی خارج از کشور ،حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) زیر پوشش حمایتی کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم این فرزندان واریز می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ