Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:25:53 GMT

صادرات کالا از گمرک ملایر ۳۱ درصد رشد یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۵۱۳۴

صادرات کالا از گمرک ملایر ۳۱ درصد رشد یافت

«ناصر ترکاشوند» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در مدت یاد شده ۱۶ نوع کالا به وزن خالص حدود ۲۰ هزار تُن از گمرک این شهرستان به ۲۷ کشور جهان صادر شد.

وی ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرک ملایر در ۹ ماهه امسال را ۲۲ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار عنوان کرد و افزود: از نظر وزنی و دلاری رشد محسوسی در صادرات نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست گمرک ملایر انواع کالاهای صادراتی را شامل انواع کشمش تیزابی، کاشمری و انگوری، پنیر، خامه، ماست، وازلین بهداشتی و صنعتی، انواع ترشی و شوری، فروسیلیس، پارافین جامد، خیارشور، دوغ، سفال و شیرخشک عنوان کرد که به ۱۶ کشور جهان صادر شد.

ترکاشوند با بیان اینکه کشمش همچنان بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده و از ۴۰۰ میلیارد تومان کالای صادر شده، ۳۰۰ میلیارد تومان آن از نظر ریالی مربوط به انواع کشمش است افزود: در مدت یاد شده انواع کشمش تیزابی، انگوری و کاشمری به وزن خالص حدود ۱۳ هزار تُن صادر شده است.

سرپرست گمرک ملایر ارزش دلاری انواع کشمش صادراتی این شهرستان را ۱۶.۵ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: در این مدت میزان صادرات انواع کشمش از نظر ریالی ۶۱ درصد رشد داشته است.

سال گذشته ۱۷ نوع کالا به وزن خالص حدود ۳۷ هزار تن و ارزش دلاری حدود ۴۱ میلیون دلار و ارزش ریالی ۴۵۴ میلیارد تومان از گمرک شهرستان ملایر به بیش از ۲۷ کشور جهان صادر شد.

سالانه بیش از ۳۰۰ هزار تن انواع کالا از گمرک شهرستان ملایر یا سایر نقاط جهان صادر می‌شود.

برچسب‌ها توسعه ایران همدان گمرک جمهوری اسلامی ایران ملایر فروسیلیس صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران همدان گمرک جمهوری اسلامی ایران توسعه ایران همدان گمرک جمهوری اسلامی ایران ملایر فروسیلیس صادرات غیر نفتی اخبار کنکور انواع کشمش گمرک ملایر جهان صادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز۵ کشور اول صادرات گمرکات مازندران است، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان می‌باشد.

او کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

امیرجمشیدی گفت: ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا پارسال از مبدا پاکستان وارد گمرکات مازندران وارد شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی درفروردین ماه امسال به پاکستان، افزود: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان