Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:59:17 GMT

طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در استان سمنان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۵۱۴۱

طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در استان سمنان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در استان سمنان از ۱۵ بهمن‌ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و گران‌فروشی ازجمله رویکردهای مهمی است که در این ایام در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حل حاضر ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می‌شود، تصریح کرد: این بازرسی‌ها توسط ۴۰ اکیپ بازرسی مشترک شامل بازرسان سازمان صمت استان و اتاق اصناف و با همکاری بسیج اصناف و ناظران افتخاری برگزار خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه این طرح تا دو ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: کشیک‌های نوروزی در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند و رصد و پایش بازار در این ایام نیز تداوم خواهد داشت.

یحیایی با اشاره به اینکه ۸۰ نفر در این طرح مشارکت خواهند داشت، تصریح کرد: رصد وضعیت نرخ کالا و خدمات موجود، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت‌دار در سطح عرضه در دستور کار است.

وی افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ آگاه سازند.

کد خبر 5137241

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت و بازرسی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران گرگان بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها افتتاح طرح عمرانی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد

کشاورزیان گفت: همزمان با شروع فصل بهار و همچنین به دلیل شرایط مناسب بارندگی و دمایی، آفت ملخ کوهاندار و شپشک در شهرستان شاهرود فعال می‌شود.

وی از شناسایی کانون‌های طغیانی این آفت خبر داد و گفت: آفت ملخ کوهاندار با پیش آگاهی به موقع در اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ و فروردین امسال در سطح بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از تاغزارها شناسایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته برای جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر به تاغزارها، عملیات کنترلی با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود و همچنین حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی