Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:37:58 GMT

برگزاری دوره آموزش مجازی فتوشاپ

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۵۲۵۹

برگزاری دوره آموزش مجازی فتوشاپ

انجمن علمی دانشجویی علوم دامی دانشگاه گیلان دوره آموزشی فتوشاپ را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایران این دوره با تدریس آرمین جمالی (طراح گرافیک و وب) در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ بهمن ساعت ۲۰ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

آموزش مقدماتی نرم‌افزار و آشنایی با ابزارها، آموزش طراحی کارت ویزیت و تراکت، آموزش امضا الکترونیک و آموزش طراحی پوستر سرفصل‌های این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره آموزشی نرم‌افزار فتوشاپ و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @Ali_AB۴۴ پیام دهند یا با شماره ۰۹۰۲۷۹۲۲۰۱۳ تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فتوشاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی، روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این مسابقات ۱۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ دسته از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان و مین‌یاب شرکت دارند.

مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۲۰ اردیبهشت، در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانش‌آموزان سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات، مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و کمیته ارزیابی حداکثر تا پایان تیر ماه اعضای اصلی تیم جهانی را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است پیش از این تیم جهانی روباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی و مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده بود.

سال گذشته نیز نوجوانان نخبه کشور در مالزی قهرمان آسیا شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود