Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخالفان آل خلیفه شعار دهمین سالروز انقلاب بحرین را «پایداری تا پیروزی» اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الأبدال، نیروهای مخالف آل خلیفه شعار واحدی را برای فعالیت های دهمین سالروز آغاز انقلاب در بحرین با عنوان «پایداری تا پیروزی» انتخاب کردند.

 

جمعیت اسلامی الوفاق، جریان اسلامی الوفاء، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جنبش حق، حرکت احرار بحرین، جمعیت أمل، جریان اسلامی العمل و جنبش خلاص از مردم بحرین خواستند تا برای برگزاری تاریخی سالروز انقلاب آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بحرین از 14 فوریه 2011 میلادی شاهد تظاهرات ها و اعتراض های گسترده است. تدابیر و سیاست های آل خلیفه با سرکوب و انواع شکنجه ها و کشتار شکست خورده است. آل خلیفه برای ساکت کردن انقلاب و مجبور کردن بحرینی ها به متوقف کردن فعالیت های علیه رژیم به انواع مختلف سرکوب ها دست زده است.

 

آل خلیفه در آستانه انقلاب بحرین سرکوب و بازداشت معترضان را افزایش داده است. به طوری که دادگاه این رژیم روزگذشته 18 بحرینی را به حبس های طولانی مدت محکوم کرده است.

 

از زمان آغاز حرکت های انقلابی در بحرین در 14  فوریه 2011 میلادی  تاکنون ده‌ها نفر شهید شدند و صدها نفر نیز در زندان‌های آل خلیفه به سرمی برند. بحرین از سال 2011 میلادی صحنه انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است. مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن دولتی منتخب در کشورشان هستند.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز انقلاب بحرین آل خلیفه بحرین آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم های آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه و بی شرمانه بیشترین نقش را در جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی طی هفت ماه داشته اند، این دو رژیم اکنون در حال سرکوب قیام دانشجویی در حمایت از فلسطین هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رژیم‌های آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه و بی شرمانه بیشترین نقش را در جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی طی هفت ماه داشته‌اند!

این دو رژیم اکنون در حال سرکوب قیام دانشجویی در حمایت از فلسطین هستند.

آنها با انتشار اطلاعات نادرست و روایات و اخبار جعلی نمی‌توانند افکار عمومی جهان را از حمایت ننگین خود از جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین منحرف کنند.»

کد خبر 750521

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • فیلم/ اشاره رهبر انقلاب به اعترضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟