Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی مسابقات بسکتبال المپیک در دو بخش مردان و زنان دقایقی پیش در شهر میس سوئیس انجام شد.

طرفداری - تیم ملی بسکتبال کشورمان در سومین حضور خود در مسابقات المپیک با تیم‌های قدرتمند امریکا و فرانسه هم‌گروه شد. حریف سوم تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از برگزاری یک تورنمنت انتخابی در کانادا مشخص می‌شود، شش تیم کانادا، یونان، چین، اروگوئه، جمهوری چک و ترکیه در این تورنمنت حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری بر اساس این قرعه‌کشی که توسط دو نوجوان سوئیسی برگزار شد، گروه بندی مسابقات المپیک در بسکتبال مردان مطابق جدول زیر است:

گروه A گروه B گروه C امریکا استرالیا اسپانیا فرانسه قهرمان انتخابی صربستان آرژانتین قهرمان انتخابی کانادا قهرمان انتخابی کرواسی قهرمان انتخابی لیتوانی ایران ژاپن ژاپن

 

همچنین بخوانید:

همه چیز در مورد قرعه‌کشی بسکتبال المپیک؛ احتمال 50 درصدی هم‌گروهی ایران با امریکا

 

 

اخبار داغ 

علی انصاریان به خواب مصنوعی رفت | برای علی سلامتی بخواهیم محمود فکری: زمانی که استقلال در آسیا 2 ستاره کسب کرد باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری کجا بودند؟! آتش زدن رفیق به خاطر دختری در پارک! عمل زیبایی بهاره رهنما در لایو اینستاگرام فاش شد جوئل ماتیپ ادامه فصل 21-2020 را از دست داد ویمبلدون به دنبال سرمربی زنان چلسی؛ اولین سرمربی زن در فوتبال مردان؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمان انتخابی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟

درحالیکه در ماه‌های گذشته همه منتظر اعلام خبر بازگشت قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو به کشتی بودند، حالا سازمانش او را آزاد اعلام کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گیبل استیوسون در 20 سالگی موفق شد با شکست ثانیه آخری گنو پتریاشویلی قهرمان کشتی آزاد سنگین وزن المپیک شد و بعد از آن با سازمانی آمریکایی برای حضور در کشتی نمایشی قرارداد بست و در مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2022 و 2023 بلگراد غایب بود.

خیلی‌ها منتظر بازگشت استیوسون به کشتی برای حضور در المپیک 2024 پاریس بودند اما پیش از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، رسما اعلام شد که سازمان تحت قرارداد استیوسون طبق بندهای قراردادشان به او اجازه بازگشت به کشتی را نخواهد داد.

به این ترتیب انتخابی آمریکایی‌ها نیز برگزار شد و پاریس مِیسون که سال 2023 مدال برنز را برای آمریکایی‌ها از آن خود کرده بود، به عنوان ملی پوش انتخاب شد.

طی روزهای اخیر سازمان تحت قرارداد استیوسون او را آزاد اعلام کرد و گیبل می‌تواند به کشتی بازگردد. البته این آزاد اعلام کردن استیوسون در شرایطی اهمیت دارد که او بتواند خودش را به المپیک برساند.

باید دید آیا آمریکایی‌ها فرصت مجددی به گیبل خواهند داد و بین او و مِیسون برنده مرحله نهایی انتخابی آمریکا مسابقه برگزار خواهد شد؟ البته معمولا آمریکایی‌ها کاملا به انتخابی و نتایجش پایبند هستند و احتمال فرصت دادن مجدد به استیوسون خیلی کم به نظر می‌رسد. 

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟