Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: علی انصاریان، پیشکسوت پرسپولیس چند هفته پیش در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
داماد خانواده انصاریان از آخرین وضعیت علی انصاریان می گوید : از بعدازظهر روز گذشته حال علی بد شد و سطح اکسیژن او پایین آمد و به خواسته پزشکان به کما رفت و متاسفانه طبق گفته پزشکان امیدمان برای بازگرداندن علی خیلی کم است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همانطور که تقدیر است مطمنم معجزه هم است و از مردم عزیز خواهش می کنم برای علی دعا کنند.
حامد اژدری ادامه داد: برای خروج علی از حالت کما باید سطح اکسیژن او به 90 برسد که در حال حاضر روی 30 است.
وی با صدایی لرزان ادامه داد: پزشکان عنوان کردند در این وضیعت بیشتر از دو سه ساعت دوام نمی آورد. به مردم عزیز عاجزانه التماس می کنم برای علی دعا کنند تا خداوند او را به آغوش مادرش برگرداند. برچسب ها: انصاریان

منبع: خرداد

کلیدواژه: انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که برای اولین بار در پایان یک مسابقه در نشست مطبوعاتی حضور داشت به هواداران تراکتور پیغام مشخصی فرستاد، اینکه تیمش را حمایت کنند. او گفت:  با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

او که با هیجان حرف می‌زد در ادامه گفت: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند