Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قصرشیرین در آیین بهره برداری از این مراسم گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مرادعلی تاتار افزود: این طرح ها شامل فضای سبز بلوار مرز خسروی، جدول گذاری و دفع آب های سطحی روستای داربلوط، اجرای لایه اساس روستای برفی، اجرای لایه اساس و جدول گذاری روستای شیرین آب، اجرای لایه اساس گراوه اسماعیل، اجرای لایه اساس و جدول گذاری روستای کلانتر، جدول گذاری روستای امام حسن(ع) سفلی، سنگفرش معابر روستای سید سهراب  و جدول گذاری و سنگ فرش روستای نی پهن عبدالله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                          

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: این طرح ها توسط بخشداری و با همکاری دهیاری روستا عملیاتی شده است.

همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر فرماندار و جمعی از مسوولان به دیدار خانواده  شهید محمد یارمحمودی از شهدای دوران دفاع مقدس رفته و از آن ها دلجویی کردند.                                                                             

فرماندار قصرشیرین در این مراسم گفت: ما هرچه داریم از شهدا داریم و خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند از این رو  وظیفه داریم با جان و دل به آن ها خدمت کنیم.

تاتار ادامه داد: شهدا مایه افتخار نظام هستند که جان خود را فدای امام راحل و انقلاب اسلامی کردند و چون کارشان برای خدا بود در تاریخ ماندگار شدند.

 قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.
این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۶۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.  

برچسب‌ها قصرشیرین توسعه ایران افتتاح طرح شهید جهش تولید توسعه روستایی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین توسعه ایران افتتاح طرح قصرشیرین توسعه ایران افتتاح طرح شهید جهش تولید توسعه روستایی دهه فجر اخبار کنکور جدول گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر. سرهنگ تقی نجمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: در طول یکسال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح، بهسازی پل‌های روستایی و ترمیم خانه‌های عالم، اعزام ۶١٠٠ گروهای جهادی در سطح استان و دهها برنامه ریز و درشت انجام گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده، پرداخت ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی انجام شده است.

وی تاکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست.

کد خبر 6097049

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان