Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:46:11 GMT

آشنایی با بهترین اپلیکیشن خشکشویی آنلاین

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۵۸۲۶

آشنایی با بهترین اپلیکیشن خشکشویی آنلاین

اپلیکیشن‌های خشکشویی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لاوسته ۲۴، کاربران با استفاده از این برنامه‌ها بدون مراجعه حضوری به مراکز خشکشویی و در هر ساعتی از شبانه‌روز سفارشات خود را ثبت می‌کنند. باتوجه به استقبال مشتریان، مراکز مختلفی اقدام به راه‌اندازی و استفاده از این نوع سیستم خدمت‌رسانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین هنگامی که یک جستجوی ساده در گوگل انجام می‌دهید احتمالا چندین و چند اپلیکیشن خشکشویی آنلاین در نتایج مشخص می‌شوند. در اغلب اوقات افراد جهت انتخاب از نظر و تجربه دیگران استفاده می‌کنند اما اگر دسترسی به این گزینه وجود نداشت، چگونه باید بهترین اپلیکیشن را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کرد؟ قطعا معیارهایی در این خصوص وجود دارد که به شما در این انتخاب کمک خواهد کرد. در ادامه شما را با یکی از بهترین اپلیکیشن‌های خشکشویی اینترنتی و خدمات آن آشنا خواهیم ‌کرد.

بهترین‌ بودن ساده نیست!

در دنیای شلوغ و پرمشغله امروز، افراد وقت کمی برای کارهای شخصی خود دارند و ترجیح می‌دهند که شست‌وشو البسه گرانقیمت، کالای خواب، پرده‌ها و حتی لباس‌های خود را نیز به خشکشویی‌ها واگذار کنند.

این استقبال موجب روی آوردن مراکز مختلفی در سطح شهر به این حرفه شده ‌است که اکثر آن‌ها جهت تطابق با دنیای امروز از اپلیکیشن‌های تلفن همراه یا وب اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

به همین خاطر در این عرصه نیز رقابت وجود دارد و مشتریان همیشه به دنبال بهترین هستند. بدون شک بهترین بودن ساده نیست و مشخصه‌هایی دارد که همگی در جهت جلب نیازهای مشتریان است.

سهولت استفاده

نسل جدید از ابتدای کار با تکنولوژی و اینترنت آشنا شدند و زندگی آن‌ها از همان سال‌های نخستین با وسایل الکترونیکی و تلفن همراه هوشمند آمیخته شد، اما نسل‌های قبل آشنایی کمی با این تکنولوژی دارند و در برخی از موارد حتی امکان دارد از آن وحشت داشته ‌باشند.

به همین جهت یک اپلیکیشن مناسب باید به گونه‌ای باشد که هر شخصی با کمترین دانش و آگاهی از کامپیوتر و تلفن همراه قادر به استفاده از آن باشد. به این معنی که تمامی امکانات و منوهای آن به شکلی ساده و مناسب و البته زیبا طراحی شده‌ باشد و مشتری جهت ثبت سفارش خود دچار سردرگمی نشود.  

تنوع در خدمات و تضمین کیفیت  

بدون تجربه استفاده از خدمات امکان تصمیم‌گیری در مورد کیفیت وجود ندارد اما تضمین کیفیت خصوصا در مورد پارچه‌های حساس و گرانقیمت تا اندازه‌ای خیال مشتریان را آسوده خواهدکرد. با این حال تنوع در خدمات با یک نگاه در برنامه قابل تشخیص است.

هر اپلیکیشن فضای مشخصی از تلفن همراه افراد را به خود اختصاص می‌دهد. بنابراین مشتریان تمایل دارند که با نصب یک برنامه قادر به انجام چندین کار مرتبط با هم باشند و نیاز نباشد که چند اپلیکیشن مشابه با هم را نصب کنند.

به همین جهت بهترین اپلیکیشن خشکشویی آنلاین باید خدمات متنوعی از جمله خشکشویی لباس، خشکشویی پرده، خشکشویی پتو، خشکشویی کت و شلوار و درخواست‌های پرطرفدار این چنینی را ارائه کند.

نمایش قیمت هر سفارش

هزینه‌های زندگی امروزه بسیار بالاست و افراد به ناچار به دنبال خدماتی هستند که قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت قابل قبولی را ارائه کند. بنابراین قیمت خدمات یکی از موارد مهمی است که مشتریان به آن توجه می‌کنند و در هنگام استفاده از اپلیکیشن انتظار دارند که قیمت هر سفارش به طور دقیق و مشخص برای آن‌ها نمایش داده‌شود.

برخی از اپلیکیشن ها جهت جذب مشتریان بیشتر، تخفیفات دوره‌ای درنظر می‌گیرند یا خدمات خود را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌کنند.

پشتیبانی قوی و فعال

پشتیبانی مناسب یک امتیاز بسیار بزرگ برای یک اپلیکیشن به شمار می‌رود. در هنگام استفاده از اپلیکیشن تمامی خدمات به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و مشتریان به مرکز دسترسی ندارند و تنها پل ارتباطی در این حالت اپلیکیشن است.

بنابراین این برنامه باید اطلاع‌رسانی مناسبی به مشتریان ارائه کند. ضمن اینکه درصورت بروز هرگونه شکایت یا نظر و پیشنهادی به سرعت توسط تیم پشتیبانی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد. در این روش ثبت سفارش، محدودیت زمانی وجود ندارد.

به همین خاطر پشتیبانی و جلب رضایت همه مشتریان قطعا کار ساده‌ای نیست اما این مسئله موجب افزایش اعتماد کاربران می‌شود و یکی از مشخصه‌های اصلی بهترین اپلیکیشن است.

مناطق تحت پوشش وسیع‌تر

بسیاری از انواع خشکشویی اینترنتی تنها در یک منطقه یا شهر خاص همچون تهران فعالیت می‌کنند. درنتیجه مشتریان کمتری نسبت به برنامه‌هایی که مناطق بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهد، خواهد داشت.

ضمن اینکه امکان دارد که مشتریان بدون توجه به منطقه خود، اپلیکیشن را دانلود کنند. بنابراین هرچه مناطق تحت پوشش یک برنامه خشکشویی بیشتر باشد، مشتریان بیشتری قادر به استفاده از آن خواهند بود.

ارسال و دریافت رایگان

برخی از اپلیکیشن‌های آنلاین خشکشویی آیتمی به نام پیک رایگان را نیز به همراه خدمات خود ارائه می‌کنند ولی امکان دارد که در برخی دیگر، هزینه ارسال و دریافت نیز به حساب مشتری باشد. در هر صورت مسلما مشتریان از گزینه ارسال و دریافت رایگان استقبال بیشتری خواهند کرد.

بهترین‌ها را برای شست‌وشوی البسه خود انتخاب کنید

تلفن همراه وسیله‌ای است که به عضو جدانشدنی از زندگی افراد تبدیل شده‌ است. بنابراین در دنیای امروز، اکثر امور به وسیله اپلیکیشن انجام می‌شود. خشکشویی‌ها نیز از این فرصت استفاده کرده‌اند و هریک با استفاده از اپلیکیشن خدمات خود را غیرحضوری ارائه می‌کنند.

برخی از خدمات وجود دارند که بسیار مورد توجه مشتریان قرار دارند. از جمله این خدمات پیک رایگان، سهولت در استفاده، پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته، تنوع در خدمات و مناطق تحت پوشش وسیع است. اپلیکیشن لاوسته ۲۴ با درنظرگرفتن کلیه این خدمات یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

انهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپلیکیشن خشکشویی آنلاین خشکشویی اینترنتی بهترین اپلیکیشن اپلیکیشن ها تلفن همراه تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، چند روز پس از آنکه اعلام شد یک ویژگی هوش مصنوعی چالش برانگیز در موبایل های هواوی عکس ها را به محتوای هرزنگاری تبدیل می کند، اخبار مشابهی درباره اپل نیز منتشر شده است.

طبق گزارش ها اپل ۳ اپلیکیشنی که با عنوان «تولید کننده محتوای هنری» تبلیغ شده اند اما در اینستاگرام با عنوان سایت های هرزنگاری ترویج می شوند و مدعی هستند هرعکسی را رایگان به محتوای غیراخلاقی تبدیل می کنند، حذف کرده است.

این اپلیکیشن ها از هوش مصنوعی مولد برای ساخت تصاویر هرزنگاری جعلی افراد استفاده شده اند. ممکن است از این عکس ها برای آزار، اخاذی و از بین بردن حریم خصوصی افراد استفاده کرد.

نکته جالب آنجاست که این اپلیکیشن ها از سال ۲۰۲۲ میلادی در اپ استور فعال بوده اند. همچنین براساس گزارش مذکور این اپ ها در صورتی اجازه حضور در اپ استور را داشتند که تبلیغات سایت های هرزنگاری را حذف کنند.

با این وجود یکی از آنها تا ۲۰۲۴ میلادی و هنگامیکه گوگل آن را از پلی استور حذف کرد، همچنان چنین تبلیغاتی را نشان می داد.

اکنون اپل تصمیم گرفته تا اپلیکیشن مذکور را از اپ استور پاک کند. اقدام مذکور در زمانی حساس برای اپل انجام شده است. رویدادWWDC۲۰۲۴ اپل قرار است به زودی برگزار شود و همچنین پیش بینی می شود این شرکت از ویژگی های مهم هوش مصنوعی در iOS۱۸ و سیری رونمایی کند.

کد خبر 6091139

دیگر خبرها

  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه