Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@18:40:01 GMT

قیمت سردار آزمون مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۶۰۲۴

قیمت سردار آزمون مشخص شد

یک رسانه روس اعلام کرد در شرایط کنونی فروش مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ منطقی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت «sportbox» روسیه امروز در گزارشی به موضوع احتمال جدایی سردار آزمون ستاره ایرانی از باشگاه زنیت سن پترزبورگ پرداخت.

این رسانه روس نوشت:

سردار آزمون این روزها در بهترین شرایط خود به سر می برد و بسیاری از کارشناسان معتقدند بزودی از این تیم جدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاه به قیمت این بازیکن در نقل و انتقالات، ارزش او ۲۳ میلیون یوروست. در شرایط کنونی فروش این بازیکن کلیدی غیرمنطقی به نظر می رسد.

سران زنیت پیش از این اعلام کردند قصد فروش آزمون در شرایط کنونی را ندارند چون می دانند ستاره ایرانی با درخشش بیشتر ارزش خود را بالا ببرد و سود بیشتری به باشگاه برساند.

قرارداد سردار آزمون با زنیت تا تابستان ۲۰۲۲ اعتبار دارد و اگر بخواهد این بازیکن خود را بفروشد، تابستان پیشرو می تواند بهترین زمان باشد. در غیر این صورت زنیت باید در تابستان قرارداد آزمون را تمدید کند و منتظر درخشش این بازیکن در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ چین باشد تا ارزشش بالا برود و سود بیشتری از فروشش کسب کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون اخبار لژیونرها سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر اخبار مختلفی پیرامون جدایی ستاره‌های لیورپول، به خصوص محمد صلاح، منتشر می‌شد، اما گزارش‌های مطبوعات انگلیسی حاکی از آن است که این بازیکن صحبتی درباره ترک این باشگاه نکرده است.

به گفته گریم بیلی، روزنامه نگار انگلیسی، واتارو اندو، ستاره ژاپنی، اولین بازیکنی است که در تابستان 2024 لیورپول را ترک می‌کند. او توضیح داد: اندو به احتمال زیاد به لیگ آلمان بازخواهد گشت، اما نام باشگاهی که او به آن منتقل خواهد شد، هنوز مشخص نشده است.

اندو در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از اشتوتگارت آلمان به لیورپول پیوست و حالا در شرایطی درباره جدایی او صحبت می‌شود که روزنامه تلگراف تاکید دارد مدیران لیورپول به دنبال حفظ ساختار اصلی این تیم هستند و در تابستان آینده نیز حضور قدرتمندی در نقل و انتقالات خواهند داشت.

لازم به ذکر است که یورگن کلوپ، سرمربی فعلی‌ لیورپول، پس از پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و بر اساس گزارش های مختلف، آرنه اسلات هلندی به عنوان جانشین وی منصوب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد