Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش علمی بصیرتی اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم با حضور آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید و با «شعار حوزه انقلابی، حوزه تحول خواه و تمدن ساز» چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ در مصلی قدس قم برگزار می‌شود.

این همایش با هدف تقویت انسجام فکری و عملی میان اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم، بصیرت افزایی اساتید، مدیران و نخبگان در جهت انقلابی ماندن، انگیزه افزایی و فعال سازی اساتید و نخبگان نسبت به تحقق اهداف انقلاب اسلامی، بررسی راه‌های مقابله با آنتی تزهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه، بازخوانی وظایف انقلابی اساتید، مدیران و نخبگان در راستای تحول خواهی و تمدن سازی و هم اندیشی درباره «رسالت حوزه علمیه و انتخابات» برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ با حضور آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید، حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم و حجت الاسلام و المسلمین نبوی مسئول مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه ساعت ۸:۳۰ صبح در مصلی قم آغاز به کار خواهد کرد.

همچنین مرحله کارگاهی این همایش پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ در مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی قم برگزار می‌شود.

کد خبر 5137267

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قم ایت الله نوری همدانی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران گرگان بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها شهرکرد مدیران و نخبگان حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد