Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از برگزاری مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن به مدت پنج شب در سالن سوره حوزه هنری خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، «مهدی قره شیخلو»، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم به‌صورت مجازی موردپذیرش و استقبال مردم و جامعه قرآنی قرار گرفت، گفت: حدود ۲۰۰ هزار نفر در مسابقه پیامکی شبکه قرآن شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حدود دو و نیم میلیون بازدید در فضای مجازی داشتیم که حاکی از آن است که تقریباً برنامه یک‌هفته‌ای مرحله کشوری مسابقات قرآن با استقبال خوبی مواجه شد که امیدواریم در مرحله بین‌المللی نیز همین اتفاق بیفتد.

 

وی ادامه داد: مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن دو هفته پیش  به‌صورت آنلاین با حضور داوران خارجی و ایرانی و  ۱۲۰  نفر شرکت‌کننده برگزار شد که ۴۰ نفر در  شش گروه به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کرده‌اند.

 

قره شیخلو تصریح کرد: مقرر شده مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی به مدت پنج شب در سالن سوره حوزه هنری با حضور صداوسیما از ساعت ۷ بعدازظهر تا ۱۱ شب برگزار شود. در این مرحله هم داوران خارجی به‌صورت مجازی حضور خواهند داشت.

 

وی افزود: اگر شرایط بیماری کرونا اجازه دهد بنا بر این است که هر شب یک گروه مهمانان ویژه حدوداً ۵۰ نفر در سالن حضور داشته باشند. صندلی‌های خالی سالن نیز با تصاویر شهدای قرآنی تزئین  خواهد شد.

 

قره شیخلو همچنین یادآور شد: در کنار مسابقات قرآن،  دومین دوره مسابقات کتابت قرآن را با همکاری مدرسه کتابت قرآن قم  برگزار می‌کنیم .

 

وی در مورد میزان افزایش جوایز مسابقات نیز گرفت: در جوایز مرحله کشوری افزایش خوبی نسبت به سال گذشته داشتیم . جوایز مسابقات بین‌المللی نیز نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت.

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: قره شیخلو سازمان اوقاف نهایی مسابقات بین المللی مسابقات بین المللی قرآن مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور آغاز شد که مرضیه قاسمپور پس از روبرو شدن با قرعه استراحت در مرحله نخست امروز سه شنبه  در مرحله یک  چهارم نهایی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف سپیده تابان ار استان همدان می‌رود.

مسابقات بخش پسران نیز ار نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که امیرحسین رضازاده در رده سنی زیر ۱۹ سال در برابر حریفان خود قرار می‌گیرد.

۱۴۶ اسکواش باز در پخش دختر و پسر درمسابقات بین المللی گرگان جونیوز ثبت نام کردند.

شرکت کننده دراین مسابقات در ۵ رده سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور، بیست ویکم اردیبهشت ماه مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی پیچینگ ملی مستند کوتاه برگزار شد/ دفاع از ایده‌هایشان
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۳۹+صوت
  • بایرلورکوزن - آاس رم؛ ترکیب احتمالی
  • انتخابات البرز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • تلاش برای اعتلای مفاهیم انسانی اهل بیت (ع) در یک رویداد هنری
  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور