Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:31:28 GMT

ملاقات کاپیتان ناراضی رم با سرمربی مغضوب

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۶۱۹۰

ملاقات کاپیتان ناراضی رم با سرمربی مغضوب

ادین ژکو، مهاجم و کاپیتان رم، امروز با پائولو فونسکا، سرمربی این تیم دیدار خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود که فونسکا و کاپیتان ناراضی رم امروز با حضور نمایندگانی از هر دو طرف که به برقراری صلح کمک کنند، با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

 

رونامه کوریره دلو اسپورت با اشاره به پایان مهلت نقل و انتقالات و ماندگاری ادین ژکو در رم به رغم همه شایعات، نوشت: "بالاخره روز موعود برای ژکو فرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

 

تیم رم نیاز دارد تا روابط شرآب بین سرمربی و مهاجم خود را هر چه سریع تر بهبود ببخشد. ادین ژکو در بازی های اخیر تیم رم و از زمان شکست 4-2 این تیم برابر اسپتزیا در کوپا ایتالیا، غایب بوده است.

 

 

یکی از مدیران تیم رم نیز در این دیدار حضور خواهد کرد تا شاید بتواند بین این دو میانجی گری کند، هر چند فونسکا پس از برد 3-1 برابر هلاس ورونا در روزهای گذشته، همچنان بر مواضع خود راجع به مهاجم ناراضی بوسنیایی پافشاری کرده است.

 

ژکوی 34 ساله اما در هفته ای که گذشت سعی کرد که عاقلانه و حرفه ای عمل کند و با وجودی که در لیست رم برای بازی ها حضور نداشت، دو بار در استادیوم المپیکو حاضر شد تا علاقه خود را نشان دهد.

 

ژکو رو به دوربین ها لبخند زد و تصویری را جلوی دوربین ها به نمایش گذاشت که به بیننده این احساس را القا م یکرد که او کاپیتان رم است و کاپیتان رم هم باقی خواهد ماند.

 

کوریره دلو اسپورت گزارش کرده که ادین ژکو با یکی از هم تیمی های سابق خود، نیکولا کالینیچ، صحبت کرده و گفته جدایی از رم مشکلی غیرقابل جبران نیست و قصد دارد دیگر به مشکلات دامن نزده و اوضاع را آرام کند.

باید دید فونسکا، که خود نیز جایگاه چندان محکمی در رم ندارد، دست آَتی که از سوی ژکو به سوی او دراز شده را خواهد پذیرفت؟

آ اس رم ادین ژکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم ادین ژکو ادین ژکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از دور هشتم مرحله قهرمانی رقابت های لیگ یونان، فردا شب تیم فوتبال آ.ا.ک در تومبا استادیوم میهمان پائوک خواهد بود. در صورت پیروزی زرد و مشکی پوشان و توقف پاناتینایکوس، آنها می توانند در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کنند.

هفته قبل بود که در دیدار فینال گونه مسابقات، آ.ا.ک آتن توانست در استادیوم خانگی خود با سه گل از سد پاناتینایکوس عبور کرده و فاصله خود با این تیم را از عدد یک به چهار امتیاز افزایش دهد تا گام بزرگی به سوی قهرمانی بردارد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!